خبر

جدیدترین تانک ماهی هوشمند MIJIA شیائومی از تغذیه از راه دور پشتیبانی می کند

0

شیائومی یک کمپین سرمایه گذاری جمعی برای اولین مخزن ماهی هوشمند خود با برخی ویژگی های چشمگیر اعلام کرده است. مخزن ماهی هوشمند MIJIA می تواند تا 6 ماه بدون تعویض آب کار کند. به گفته غول فناوری چینی، از تغذیه از راه دور نیز پشتیبانی می کند.

مخزن ماهی هوشمند MIJJIA دارای طراحی یکپارچه با نسبت صفحه عریض 16:9 است. این مخزن دارای پمپ آب، مخزن تغذیه، سیستم فیلتراسیون و سنسور دما است. نورپردازی نیز در طراحی آن تعبیه شده است. این دستگاه آماده استفاده است و نیازی به فرآیند مونتاژ پیچیده ندارد. مخزن ماهی هوشمند MIJIA دارای 24 مهره نور سفید LED تمام رنگی و 16 مهره نور RGB با طیف رنگی کامل است. چندین حالت نور در مخزن ماهی هوشمند وجود دارد.

بدنه سیلندر مخزن ماهی هوشمند MIJIA از شیشه پنج سیم بسیار شفاف جینجینگ با درجه UHA تشکیل شده است. این شیشه دارای ضریب عبور نور فوق العاده بالای 91.3٪ است که زیبایی زیبایی را در اتاق ارائه می دهد.

تانک ماهی هوشمند MIJIA

ماژول قسمتی پنج برابری مخزن ماهی دارای عملکرد خود تمیز شوندگی است. سیستم خود تمیز شونده نیز از گرفتگی پمپ آب جلوگیری می کند. پمپ آب دارای سر کاتر دوار از جنس استنلس استیل 2 تیغه و موتور براشلس پر سرعت است. سر برش می تواند به طور موثر علف های هرز، غشاهای مخاطی و سایر ناخالصی های تولید شده در مخزن را برش دهد. بنابراین طبق گفته های شیائومی تا 6 ماه دیگر نیازی به تعویض آب مخزن ماهی نیست.

با استفاده از پمپ ساکشن جانبی می توان آب مخزن ماهی هوشمند MIJIA را تخلیه کرد. تخلیه با فشار یک دکمه به دست می آید. علاوه بر این، مخزن ماهی را می توان به راحتی با استفاده از برنامه MIJIA از راه دور اداره کرد. می توانید با استفاده از برنامه به تغذیه خودکار از راه دور منظم و کمی برسید. این بدان معنی است که حتی زمانی که برای مدت طولانی از خانه دور هستید، ماهی شما کم توجه نخواهد بود. برنامه MIJIA همچنین به کاربران این امکان را می دهد که مدت زمان روشنایی در مخزن را برای تعدیل رشد گیاهان سفارشی کنند.


مخزن ماهی هوشمند می تواند میزان جریان آب را با توجه به گونه و تراکم ماهی تنظیم کند.

با بازنشستگی وانگ شیانگ، لو ویبینگ به زودی ریاست شیائومی را بر عهده خواهد گرفت

مقاله قبلی

لو ویبینگ رسما به عنوان رئیس گروه شیائومی معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *