خبر

شیائومی دو اسپیکر بلوتوث ضد آب جدید را در بازار جهانی عرضه می کند

0

شیائومی دو بلندگوی بلوتوثی را به خط تولید بین‌المللی خود اضافه می‌کند، Xiaomi Sound Pocket و Xiaomi Sound Outdoor.

مشخصات بلندگوی Xiaomi Sound Outdoor:

اسپیکر Xiaomi Sound Outdoor در رنگ های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. به گونه ای ساخته شده است که حمل آن آسان و محکم باشد، با اندازه ای که در اکثر کیف ها قرار می گیرد و طراحی شامل پایه های لاستیکی و یک بند برای حمل است. این اسپیکر علیرغم اندازه کوچکش، به لطف ساب ووفر داخلی، دو رادیاتور غیرفعال و توییتر، صدای قوی با خروجی 30 وات ارائه می دهد.

این اسپیکر همچنین برای مقاومت در برابر شرایط سخت ساخته شده است و دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. دارای فناوری بلوتوث 5.4 برای اتصال آسان به دستگاه‌ها، دکمه‌های کنترلی برای عملکرد ساده و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی است که تا 12 ساعت با تنظیم صدا 50 درصد دوام می‌آورد. علاوه بر این، می‌تواند با یک بلندگوی دیگر برای صدای استریو وصل شود یا برای یک سیستم صوتی بزرگ‌تر، تا 100 واحد متصل شود.


از طرف دیگر، اسپیکر  Sound Pocket شیائومی، راه حل فشرده تری را بدون افت کیفیت ارائه می دهد. این اسپیکر کوچکتر به رنگ مشکی است و برای استفاده شخصی مناسب است و خروجی 5 وات را در بدنه ضد آب و ضد گرد و غبار خود با درجه IP67 ارائه می دهد. سبک وزن است، حمل آن آسان است و تا 10 ساعت زمان پخش را با صدای 40 درصد پشتیبانی می کند.

چرا شیائومی Redmi Turbo 3 بهتر از Redmi Note 12 Turbo و Redmi Note 11T Pro است؟

مقاله قبلی

چه چیزی شیائومی Redmi Pad Pro را خاص می کند؟

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *