خبر

شیائومی تلویزیون 100 اینچی مدل 2025 Redmi Max را با صفحه نمایش تا 240 هرتز، HyperOS و غیره معرفی کرد.

0

شیائومی اخیراً ردمی مکس 100 اینچی مدل 2025 را روانه بازار کرده است، یک تلویزیون هوشمند قابل توجه برای علاقه مندان به سرگرمی و بازی.

مشخصات

نقطه مرکزی Redmi Max 100 صفحه نمایش 100 اینچی عظیم آن با وضوح 4K است. با پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) نرخ تازه سازی به 144 هرتز می رسد.

برای کنترل حرکت نرم تر، تلویزیون از جبران حرکت MEMC 120 هرتز استفاده می کند. قابل ذکر است، یک حالت رقابتی وجود دارد که نرخ تجدید را به 240 هرتز حتی بالاتر می برد.

این صفحه نمایش می تواند 1.07 میلیارد رنگ را بازتولید کند، به این معنی که صفحه نمایش 10 بیتی است و 94 درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش می دهد. علاوه بر این، دقت رنگ در ΔE≈2 رتبه بندی شده است که نشان دهنده درجه بالایی از وفاداری رنگ است. این تلویزیون همچنین دارای فناوری محافظت از چشم Qingshan بومی شیائومی است.

در مورد اتصال، تلویزیون دارای سه HDMI، دو USB-A، یک اترنت، یک ورودی نوری، یک ورودی AV و یک پورت آنتن است. دو تا از سه پورت HDMI 2.1 از استاندارد HDMI 2.1 برای تاخیر ورودی کمتر در حین بازی پشتیبانی می کنند.

آنها همچنین از VRR، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و فناوری AMD FreeSync برای تجربه بازی پاسخگوتر پشتیبانی می کنند.

Redmi Max 100 مجهز به چهار بلندگو برای صدا است. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صوتی، با سازگاری DTS-X برای پردازش صوتی با کیفیت بالا وجود دارد.

منبع تغذیه این تلویزیون یک پردازنده 4 هسته ای A73 است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. گزینه های اتصال بی سیم شامل Wi-Fi 6 برای پخش روان و دسترسی به اینترنت است.

این تلویزیون از نمایش صفحه نمایش چند منظوره برای به اشتراک گذاری آسان محتوا از دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می کند. شما یک کنترل از راه دور صوتی بلوتوث با عملکرد NFC داخلی دریافت می کنید که ناوبری و تعامل را تسهیل می کند.

این سیستم عامل در آخرین سیستم عامل HyperOS شیائومی با پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث بوت می شود. سپس Xiaoai، دستیار مجازی شیائومی، برای کنترل صوتی هوشمند وجود دارد.

شیائومی از یخچال درب فرانسوی جدید با طراحی زیبا و ویژگی‌های هوشمند فراوان رونمایی کرد

مقاله قبلی

گواهی Redmi 13 5G 3C شارژ 33 واتی را تأیید می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *