خبر

شیائومی از یخچال درب فرانسوی جدید با طراحی زیبا و ویژگی‌های هوشمند فراوان رونمایی کرد

0

شیائومی یک یخچال درب فرانسوی جدید به نام Mijia Refrigerator French 439L معرفی کرده است که دارای طراحی پیچیده و ویژگی های نوآورانه برای آشپزخانه های مدرن است.

این یخچال دارای چرخه خنک کننده هوای 360 درجه برای حفظ تازگی است

این یخچال دارای روکش سفید پر یخی براق و عمق باریک 60 سانتی متری است که امکان ادغام یکپارچه با کابینت های موجود را فراهم می کند. با گنجایش کل 439 لیتر، فضای کافی را برای مواد غذایی، با یک محفظه یخچال 260 لیتری، یک محفظه فریزر 154 لیتری و یک محفظه قابل تبدیل اضافی 25 لیتری ارائه می دهد.

یخچال فرنچ Mijia 439L نگهداری مواد غذایی را با چرخه هوای خنک کننده 360 درجه و فناوری طراوت زیست محیطی غربال مولکولی آب در اولویت قرار می دهد. این فناوری داخلی به حفظ سطح رطوبت مطلوب و جلوگیری از رشد باکتری ها کمک می کند. علاوه بر این، یک ماژول ضد باکتری و بدون بو یون نقره به طور موثر بوها را خنثی می کند و یخچال شما را از نظر بهداشتی تازه نگه می دارد.

این یخچال شیائومی با در نظر گرفتن بهره وری انرژی طراحی شده است. این دستگاه دارای رتبه اول انرژی است و تنها 0.78 کیلووات ساعت در روز مصرف می کند. با صدای 34 دسی بل بی سر و صدا کار می کند و کمترین اختلال را در آشپزخانه شما تضمین می کند.

یخچال فرنچ میجیا 439L دارای سیستم تبدیل دو فرکانس با کمپرسور اینورتر و فن اینورتر برای خنک کردن کارآمد و مطمئن است. همچنین قدرت انجماد سریع 7 کیلوگرم در 12 ساعت را ارائه می دهد و با 10 سال ضمانت کمپرسور برای آرامش خاطر ارائه می شود.

شیائومی 14 Ultra با به روز رسانی 5.5G مانع 5 گیگابیت بر ثانیه را می شکند

مقاله قبلی

شیائومی تلویزیون 100 اینچی مدل 2025 Redmi Max را با صفحه نمایش تا 240 هرتز، HyperOS و غیره معرفی کرد.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *