خبر

شیائومی SU7 با حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، سرعت و جریان متناوب را کاهش می دهد

0

شیائومی اتو میزبان جلسه دیگری از “برنامه پرسش و پاسخ” خود بود تا به سؤالات کاربران در مورد خودروی الکتریکی شیائومی SU7 پاسخ دهد. این شرکت فاش کرد که SU7 سفرهای طولانی را با حالت Super-Saving Mode در اولویت قرار می دهد. وقتی برد تخمینی به زیر 50 کیلومتر می‌رسد، خودرو از شما می‌خواهد این حالت را فعال کنید و عمر باتری را به حداکثر برسانید. فعال سازی و غیرفعال سازی دستی نیز در دسترس است.

حالت Power Saving همچنین گرمکن صندلی ها و فرمان را خاموش می کند

حالت Super-Saving Mode با محدود کردن عملکردها، مصرف انرژی را کاهش می دهد. این شامل سرعت محدود 90 کیلومتر در ساعت، شتاب نرم تر و کاهش عملکرد تهویه مطبوع است. ویژگی‌های راحتی مانند گرمکن صندلی‌ها و فرمان، روشنایی محیط، و آینه‌های گرم شونده نیز غیرفعال می‌شوند.

برای صرفه جویی بیشتر در انرژی، این حالت کمک رانندگی هوشمند، عملکردهای پارک، سیستم های سرگرمی و حتی یخچال ماشین را غیرفعال می کند. نگران نباشید، حالت Super-Saving Mode به طور خودکار غیرفعال می شود زمانی که برد تخمینی از 300 کیلومتر بالاتر می رود. رانندگان همچنین می توانند به طور موقت محدودیت سرعت را برای انفجارهای کوتاه در صورت نیاز لغو کنند.

همچنین، SU7 دارای دوربینی است که بین فرمان و صفحه نمایش ابزار قرار گرفته است تا هوشیاری راننده را کنترل کند. این دوربین علائم خستگی یا حواس پرتی مانند چشمان بسته، چرخش سر، یا استفاده از تلفن را تشخیص می دهد.

اگر خستگی یا حواس‌پرتی تشخیص داده شود، سیستم هشدارهای صوتی صادر می‌کند و یادآورهایی را روی صفحه نمایش می‌دهد تا دوباره روی رانندگی تمرکز کند. شیائومی به کاربران اطمینان می دهد که این سیستم فقط رفتار راننده را به صورت محلی در داخل وسیله نقلیه تجزیه و تحلیل می کند، بدون اینکه داده تصویری ضبط یا ارسال شود. کاربرانی که به یادآوری خستگی/حواس‌پرتی راننده نیاز ندارند، می‌توانند عملکرد یا خود دوربین را از طریق تنظیمات صفحه کنترل مرکزی خودرو غیرفعال کنند.

شیائومی از Mijia Desk Lamp 2 رونمایی کرد: دارای سر لامپ بزرگتر، روشنایی بهتر و HyperOS

مقاله قبلی

چرا شیائومی Redmi Turbo 3 بهتر از Redmi Note 12 Turbo و Redmi Note 11T Pro است؟

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *