خبر

شیائومی موتورز در حال بهبود زنجیره تامین خود برای افزایش تولید SU7 است

0

بر اساس گزارش‌ها، شیائومی در رابطه با تولید اولین خودروی برقی خود، شیائومی SU7، با «گلوگاه‌های ظرفیت» یا مشکلات زنجیره تأمین مواجه است. با این حال، علاوه بر آزمایش خودرو، این شرکت همچنین اقداماتی را برای کاهش مشکلات زنجیره تامین و افزایش تولید به بهترین شکل انجام می دهد.

شیائومی در حال انجام اقداماتی برای افزایش تولید شیائومی SU7 است

در 3 آوریل، این شرکت اولین مراسم تحویل دسته ای شیائومی SU7 را در یکی از تاسیسات تولید خودرو شیائومی واقع در ییژوانگ، پکن برگزار کرد. نشریه چینی Securities Times (ترجمه شده) گزارش داد که این شرکت “تمام تلاش خود را برای افزایش ظرفیت تولید، بسیج کامل شرکای زنجیره تامین برای اطمینان از عرضه و ترویج پیوسته تحویل زودهنگام سفارش‌های موجود و آینده انجام می‌دهد.”

بر اساس برنامه تولید اولیه، پیش‌بینی می‌شود تولید ماهانه در اسفند ماه سال جاری از مرز 3000 دستگاه عبور کند، در فروردین به 4000 تا 5000 دستگاه افزایش یابد و سپس تا پایان سال به 6000 دستگاه تثبیت شود. گزارش شده است که Not Xiaomi Motors از تامین کنندگان خواسته است ظرفیت تولید را به 10000 دستگاه در ماه افزایش دهند.


Xiaomi SU7 (تصویر: automachi)
طبق گزارش ها، این نسخه رده بالای مکس SU7 است که نیاز به تمرکز بر افزایش تولید دارد. طبق گزارش ها، فروش اخیر مدل های SU7 نیز فراتر از انتظارات شرکت بوده است. شایان ذکر است، در دسامبر سال گذشته، لی جون خاطرنشان کرد که قطعاً انتظاراتی در مورد موفقیت خودروی شیائومی دارد، اما او همچنین بر امکان بررسی نکردن تمام جعبه‌ها در مورد ترجیحات کاربر تأکید می‌کند. با کمال تعجب، محصول جدید در این زمینه عملکرد نسبتاً خوبی دارد.

در مراسم تحویل امروز، درست پس از چند روز از راه اندازی در چین، لی جون گفت که بیش از 100000 نفر قبلاً خودروی الکتریکی خود را انتخاب کرده اند. شیائومی موتورز رسما اعلام کرده است که در حال حاضر در وضعیت «سفارش‌های بی‌نظیر» هستند.

سری Redmi Turbo: عملکرد درجه یک پرچمدار در رده میانی

مقاله قبلی

آخرین محصول 35 دلاری شیائومی یک نخ دندان قابل حمل پیشرفته برای بهداشت دهان و دندان است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *