خبر

چه چیزی شیائومی Redmi Pad Pro را خاص می کند؟

0

Redmi Pad Pro جدیدترین و قدرتمندترین تبلت با برند Redmi تا به امروز است. در حال حاضر محدود به چین است اما انتظار می رود در هفته های آینده به صورت جهانی عرضه شود.

این محصول در بخش قیمتی خود شبیه هیچ محصول دیگری نیست. این با مجموعه ای از مشخصات منحصر به فرد ارائه می شود که در تبلت های دیگر یافت نمی شود.

همانطور که از نام آن پیداست، قیمت این دستگاه از 1499 ین (205 دلار) بالاتر از Redmi Pad و Redmi Pad SE در سبد محصولات این برند قرار دارد. با این حال، همچنان در زیر شیائومی پد 6 قرار دارد.

1. نمایشگری که شبیه هیچ صفحه دیگری نیست

Redmi Pad Pro بزرگترین و قوی ترین نمایشگر را در یک تبلت در بخش خود دارد. این گوشی حول یک پنل LCD 12.1 اینچی با محافظ Corning Gorilla Glass 3 ساخته شده است.

این صفحه نمایش رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، 249 PPI و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. این صفحه نمایش از حداکثر میزان روشنایی 600 نیت پشتیبانی می کند و می تواند محتوای Dolby Vision را پخش کند.

این دستگاه دارای چندین گواهینامه TÜV Rheinland برای محافظت از چشم است، به لطف نور DC، فیلتر نور آبی در سطح سخت افزار و دمای رنگ محیط.

2. به اندازه کافی سریع

edmi Pad Pro از پلتفرم موبایل Qualcomm Snapdragon 7s Gen 2 پشتیبانی می‌کند. این باعث می شود که سریع ترین تبلت در بخش خود باشد.

تراشه مذکور با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 جفت شده است. این دستگاه تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل استفاده است.

3. مزایای اکوسیستم

Redmi Pad Pro سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 را راه‌اندازی می‌کند. بنابراین، با تمام ویژگی‌های اکوسیستم شیائومی همراه است.

این تبلت می تواند از داده های 5G گوشی هوشمند شیائومی/ردمی تنها با یک ضربه استفاده کند. صفحه‌نمایش گوشی را می‌توان روی تبلت منعکس کرد و داده‌ها را می‌توان به‌طور یکپارچه منتقل کرد.

این تبلت می تواند بیشتر به عنوان نمایشگر ثانویه برای رایانه های ویندوزی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان از آن برای شرکت در تماس های دریافتی از طریق تلفن و موارد دیگر استفاده کرد.

علاوه بر این، مشتریان می توانند لوازم جانبی رسمی صفحه کلید و قلم را برای بهبود بیشتر تجربه محصول انتخاب کنند.

4. راحتی

به غیر از اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، Redmi Pad Pro با جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز عرضه می‌شود. همچنین دارای اسلات کارت MicroSD است که می توان از آن برای افزایش فضای ذخیره سازی تا 1.5 ترابایت استفاده کرد.

دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی را ارائه می دهد. یکی از آنها در جلو و دیگری در عقب است. از این دوربین ها می توان برای اسکن سریع اسناد و تماس های ویدیویی استفاده کرد.

این تبلت از یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. از شارژ سیمی 33 واتی پشتیبانی می کند و آداپتور برق مورد نیاز در جعبه موجود است.

5. در دسترس بودن جهانی

طبق گواهینامه ها و پایگاه کد HyperOS، انتظار می رود Redmi Pad Pro در خارج از سرزمین اصلی چین عرضه شود.

در اکثر بازارها Redmi Pad Pro نامیده می شود، اما در برخی مناطق، Poco Pad نیز عرضه خواهد شد.

شیائومی دو اسپیکر بلوتوث ضد آب جدید را در بازار جهانی عرضه می کند

مقاله قبلی

شیائومی 14 Ultra با به روز رسانی 5.5G مانع 5 گیگابیت بر ثانیه را می شکند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *