خبر

جزئیات نمایشگر و چیپست گوشی هوشمند تاشو Xiaomi MIX Fold 2 به صورت آنلاین به بیرون درز کرد

0

شیائومی با معرفی MIX Fold خود در سال گذشته وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شد و اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه جانشین خود است که احتمالاً Xiaomi MIX Fold 2 نام دارد.

در حال حاضر، یک گزارش جدید از افشاگر دیجیتال چت استیشن، برخی از جزئیات کلیدی را در مورد گوشی هوشمند تاشو آینده، از جمله چیپست که دستگاه را تامین می‌کند و جزئیات مربوط به نمایشگر گوشی را فاش می‌کند.

فاش شده است که گوشی هوشمند MIX Fold 2 دارای صفحه نمایش 8 اینچی LTPO با وضوح صفحه نمایش 2.5K خواهد بود. اندازه صفحه نمایش دستگاه تقریباً آن را به تبلت تبدیل می کند زیرا Apple iPad Mini دارای صفحه نمایش 8.3 اینچی است.

جدای از جزئیات صفحه نمایش، همچنین مشخص شده است که این دستگاه با جدیدترین چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 عرضه خواهد شد که قدرت اکثر گوشی های پریمیوم عرضه شده در سال جاری را تامین می کند.

قابل توجه است که در این گزارش به صراحت اشاره ای به دستگاه MIX Fold 2 نشده است، اما با توجه به اندازه صفحه نمایش، هیچ گوشی هوشمند دیگری به جز سری MIX Fold این شرکت با توضیحات مطابقت ندارد.

چند دستگاه دیگر از شیائومی وجود دارد که قرار است در هفته ها یا ماه های آینده به طور رسمی معرفی شوند. در ماه فوریه، این شرکت از سری Redmi K50 که شامل Redmi K50، K50 Pro، K50 Pro Plus و K50 Gaming Edition هستند، رونمایی خواهد کرد.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی دو دستگاه دیگر با نام‌های رمز «thor» و «loki» است که انتظار می‌رود از پیکربندی دوربین سطح بالایی برخوردار باشند. همچنین گزارش هایی در مورد برخی دیگر از محصولات میان رده از جمله سری Redmi Note 12 وجود دارد. به غیر از MIX Fold 2، شیائومی همچنین می تواند یک گوشی هوشمند تاشو دیگر به نام MIX Flip را برای مقابله با سری گلکسی Z Flip سامسونگ عرضه کند.

طراحی پشتی Xiaomi 12 Ultra با جزئیات و با گوشی پرچمدار آینده vivo مقایسه شده است

مقاله قبلی

مدل مشتق شده شیائومی 12 پرو با نسخه جدیدتر اسنپدراگون 8 نسل 1 کار می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *