خبر

مدل مشتق شده شیائومی 12 پرو با نسخه جدیدتر اسنپدراگون 8 نسل 1 کار می کند

0

یکی از برجسته‌ترین شرکت‌کنندگان در صنعت دیجیتال چت استیشن با انتشار پستی در Weibo فاش کرد که یک «مشتق» از Xiaomi 12 Pro با شماره مدل «L2S» در دست توسعه است و دارای تراشه SM8475 آینده است.

بدیهی است که L2S نام نهایی دستگاه نیست و مدل اسرارآمیز آن در حال حاضر در حال آزمایش است، به این معنی که انتظار می رود در ماه های آینده عرضه شود. این تلفن به دلیل شماره مدل آن مشتق شده است – L2S فقط یک S را در بالای نام مستعار رسمی L2 شیائومی 12 پرو دریافت کرد. بنابراین برخی از کاربران اینترنت قبلاً نام غیررسمی Xiaomi 12S را به دستگاه آینده داده اند.

در حالی که جزئیات دیگر در مورد L2S هنوز در تاریکی است، ما می دانیم که نسخه کمی ارتقا یافته از اسنپدراگون 8 نسل 1 استاندارد که شیائومی 12 پرو با آن عرضه می شود، بسته بندی خواهد شد. نسل اول 8 که قبلاً منتشر شده بود، با کد SM8450، از فرآیند تولید 4 نانومتری سامسونگ استفاده می‌کند و بسیاری احساس می‌کنند که نسبت به فرآیند 4 نانومتری TMSC پایین‌تر است.

 

از سوی دیگر، 8 Gen 1 ارتقا یافته (SM8475) احتمالاً با استفاده از فرآیند TMSC ساخته خواهد شد، به این معنی که می تواند عملکرد بهتری را به همراه داشته باشد.

نسخه فعلی تراشه قبلاً به دلیل مسائل مربوط به گرمای بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته است، که حتی منجر به امتیازهای واقعا ضعیف Geekbench 5 شده است – چیزی که امیدواریم SM8475 در حال بهبود باشد.

اگر شیائومی L2S واقعاً به واقعیت تبدیل شود، در مجموع تعداد مدل‌های سری 12 شیائومی به چهار مدل می‌رسد. این سری در حال حاضر از Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro و Xiaomi 12X تشکیل شده است و حتی یک مدل Ultra نیز در دست ساخت است.

جزئیات نمایشگر و چیپست گوشی هوشمند تاشو Xiaomi MIX Fold 2 به صورت آنلاین به بیرون درز کرد

مقاله قبلی

کانسپت شیائومی میکس 5 پرو به همراه مشخصات کلیدی ظاهر می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *