خبر

شیائومی 12 دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا است

0

انتظار می‌رود که شیائومی 12 تا سال آینده عرضه شود، اما به لطف ایستگاه چت دیجیتالی چینی، ما در حال حاضر ایده‌ای از ظاهر دستگاه و ویژگی‌های آن داریم. تیتر Weibo اکنون فاش کرده است که Xiaomi 12 با نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا وارد بازار خواهد شد. مشاور به همان اندازه اشاره کرد که دستگاه با طراحی سوراخ پانچ کوچکتر عرضه خواهد شد.

شیائومی در طول سال‌ها به‌طور مداوم تلاش‌هایی را برای کاهش اندازه حاشیه‌های اطراف نمایشگر گوشی‌های هوشمند خود انجام داده است. موفق ترین چنین سرمایه گذاری بدون شک در سری Mi Mix بوده است. سری پرچمدار Mi که اکنون شیائومی است نیز سهم خود را در کاهش قابل توجه اندازه قاب ها داشته است. بنابراین، نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا تنها می تواند به این معنی باشد که این شرکت قصد دارد حاشیه های اطراف نمایشگر را بیشتر کند تا نسبت صفحه نمایش را بیشتر کند. شاید شاهد کاهش حاشیه‌های اطراف چانه برای مطابقت با اندازه حاشیه‌های کناری باشیم.

علاوه بر این، سازنده اشاره کرد که دستگاه پرچمدار دارای طراحی لبه خمیده و صفحه نمایش انعطاف پذیر است. Digital Chat Station همچنین به یک سوراخ کوچکتر در مقایسه با سری Mi 11 اشاره کرد.

پیش از این، همان راهنمایی‌کننده فاش کرده بود که شیائومی 12 احتمالاً دارای سه سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این مسخره به نظر می رسد اما هرگز نمی توانید بگویید.

از جنبه‌های دیگر، انتظار می‌رود پرچم‌داران سری 12 از تراشه اسنپدراگون 898 کوالکام آینده استفاده کنند. این دستگاه همچنین احتمالاً دارای یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 100 واتی در زیر کاپوت خود خواهد بود. شیائومی هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد 12 منتشر نکرده است. بنابراین، اینها در بهترین حالت فقط شایعه هستند.

پیش خرید شیائومی Redmi Watch 2 در JD.com آغاز شد

مقاله قبلی

شیائومی 11Lite 5G NE دارای قاب منحصر به فرد Kittie Yiyi است که می توانید به معنای واقعی کلمه آن را به دور مچ دست خود ببندید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *