خبر

شیائومی 11Lite 5G NE دارای قاب منحصر به فرد Kittie Yiyi است که می توانید به معنای واقعی کلمه آن را به دور مچ دست خود ببندید

0

شیائومی 11Lite 5G NE با نام مستعار Xiaomi 11 Lite 5G NE ماه گذشته عرضه شد و به عنوان باریک ترین گوشی سال 2021 به بازار عرضه شد که قطعاً همینطور است. اما حتی باریک ترین و سبک ترین گوشی نیز نیاز به محافظت در برابر سقوط دارد و به نظر می رسد شیائومی به خوبی از این موضوع آگاه است. از این رو، مشارکت با Kittie Yiyi برای تهیه یک مورد نسخه محدود.

به نظر می رسد این کیس به جای سیلیکون از پلاستیک شفاف سخت تشکیل شده است و دارای یک بند بند زرد یا مشکی در پایین آن است. این بند را می توان به مچ دست وصل کرد تا روی گوشی از آهن استفاده شود. این کیس همچنین دارای ضربه‌گیرهایی در لبه‌های خود برای محافظت در برابر آن ریزش‌های مرگبار گوشه‌ای است که تقریباً همیشه به صفحه‌های خرد شده ختم می‌شوند.

با خرید انواع 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی و 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی این دستگاه در مالزی، می‌توانید از قاب گوشی Xiaomi 11 Lite NE 5G Kittie Yiyi به صورت رایگان استفاده کنید. در حال حاضر هیچ نشانه ای مبنی بر در دسترس بودن این پیشنهاد در سایر مناطق وجود ندارد.

شیائومی 11Lite 5G NE دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با وضوح +Full HD، نسبت تصویر 20:9، نرخ تازه سازی 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، تراکم پیکسل 402 پیکسل در هر اینچ، تا 800 نیت روشنایی و محافظ شیشه  گوریلا 5 است. این نمایشگر همچنین از Dolby Vision و +HDR10  پشتیبانی می کند.

در جلو، یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارید. پنل پشتی آن دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 778G است که از باتری 4250 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی 12 دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا است

مقاله قبلی

Redmi 9 و Redmi Note 9 به به‌روزرسانی نسخه پیشرفته MIUI 12.5 دسترسی پیدا می‌کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *