خبر

لی جون پس از بازدید از چندین شرکت خودروسازی طی چند هفته گذشته در مقر SAIC دیده شد

0

چند ماه پیش، در مارس سال جاری، شیائومی رسماً آغاز به کار تجارت وسایل نقلیه الکتریکی هوشمند خود را که توسط بنیانگذار و مدیرعامل شرکت لی جون هدایت می شود، اعلام کرد.

از آن زمان، سازنده گوشی های هوشمند در حال مذاکره با چندین سازنده اتومبیل برای مشارکت است اما تاکنون هیچ چیز محقق نشده است. لی ژوئن از خودروسازان بازدید کرده است و آخرین شرکت اضافه شده به لیست SAIC است.

لی جون، بنیانگذار، مدیرعامل و رئیس گروه Xioami از مقر SAIC بازدید کردند و برخی از کاربران عکس های مشابه را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند. تاکنون، وی در حالی که غول فناوری چینی در حال آماده سازی تجارت اتومبیل های هوشمند خود است، از BYD ،Great Wall ،Wuling و برخی دیگر از خودروسازان مشهور بازدید کرده است.

برای کسانی که از این موضوع بی اطلاع هستند، SAIC Motor Corporation Limited یک شرکت تولید و تولید خودروی چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در شانگهای قرار دارد.

لی جون گفت که در 75 روز گذشته، مدیریت شیائومی 85 بازدید از صنعت، مبادلات عمیق با بیش از 200 پیشکسوت صنعت خودرو، چهار بحث مدیریت داخلی و دو جلسه رسمی هیئت مدیره داشته است.

وی در توضیح قصد شیائومی برای ساخت اتومبیل تأکید کرد که هدف این شرکت عرضه خودروهای الکتریکی هوشمند با کیفیت بالا است تا به کاربران در سراسر جهان بتوانند از زندگی هوشمند همه جا برخوردار شوند. وی همچنین اضافه کرد که “من می خواهم در تمام شهرت و موفقیت های زندگی ام شرط ببندم تا برای اتومبیل های Xiaomi بجنگم!”

برای این شرکت تابعه جدید کاملاً متعلق به کار در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی و مشاغل مرتبط، در نظر دارد حدود 10 میلیارد یوان (1.5 میلیارد دلار) سرمایه گذاری کند اما برای مدت 10 سال به احتمال زیاد خودروی هوشمند آینده این شرکت یک محصول اقتصادی خواهد بود و بازار گسترده را هدف قرار خواهد داد.

مشخصات کلیدی شیائومی Mi CC11 و Mi CC11 Pro فاش شد

مقاله قبلی

لپ تاپ های Mi Notebook Pro 14 و Ultra 15.6 شیائومی به زودی در هند عرضه می شوند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *