خبر

مشخصات کلیدی شیائومی Mi CC11 و Mi CC11 Pro فاش شد

0

گفته می شود شیائومی در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند Mi CC11 برای چین است. اخبار منتشر شده اخیر ادعا کرده است که این شرکت ممکن است اواسط یا اواخر ماه اوت آن را معرفی کند. یک نوار چینی مشخصات اصلی گوشی های هوشمند Mi CC11 و Mi CC11 Pro را به اشتراک گذاشته است.

این اطلاعات نشان می دهد که Mi CC11 دارای یک صفحه OLED خواهد بود که سرعت تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. قدرت این دستگاه را می توان چیپست اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 780 جی تأمین کرد. تنظیمات دوربین Mi C11 ممکن است شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو باشد.

تا آنجا که به Mi CC11 Pro مربوط می شود، به احتمال زیاد از تراشه پرچم دار Snapdragon 870 قدرتمند بهره می برد. تنظیمات دوربین آن ممکن است شامل یک سنسور دوربین 1/1.3x اینچی به عنوان دوربین اصلی و یک لنز پریسکوپ باشد که از بزرگنمایی 5 برابر پشتیبانی می کند. مشخص نیست که پنل OLED آن از نرخ تازه سازی 90Hz یا بالاتر پشتیبانی می کند.

سایر مشخصات Mi CC11 و Mi CC11 Pro مشخص نیست. از آنجا که انتظار می رود در ماه آگوست به بازار عرضه شوند، احتمالاً هر دو مدل در اواخر این ماه از گواهینامه های 3C و TENAA دریافت می کنند که جزئیات بیشتری از آنها منتشر می شود.

نوک خبر همچنین گفت که Mi MIX 4 از سامسونگ GN1s برخوردار خواهد بود، در حالی که Xiaomi Mi 12 می تواند یکی از اولین تلفن های هوشمند باشد که با دوربین 200 مگاپیکسلی وارد بازار می شود. گمانه زنی ها حاکی از آن است که Mi 12 می تواند توسط تراشه اسنپدراگون 895 مجهز شود و ممکن است تا پایان امسال عرضه شود.

Poco در توئیتی از قاب آلیاژ آلومینیوم و طرح ساندویچ شیشه ای روی Poco F3 GT خبر داد

مقاله قبلی

لی جون پس از بازدید از چندین شرکت خودروسازی طی چند هفته گذشته در مقر SAIC دیده شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *