خبر

شیائومی گروهی از متخصصین را برای رفع مشکلات پیش روی کاربران تأسیس کرد

0

شیائومی به عنوان یک شرکت نرم افزاری در سال 2010 شروع به کار کرد. MIUI اولین محصول این شرکت است. به عنوان پوسته انقلابی اندروید معرفی شد. حتی یک دهه بعد، شیائومی با MIUI شناخته می شود، اما متأسفانه به دلایل اشتباه. نرم افزار موبایل که یک بار محبوب این شرکت بود اکنون به دلیل اشکالات و مشکلات عملکردی مشهور است. خوشبختانه، سرانجام به نظر می رسد شیائومی قبل از انتشار MIUI 13 شروع به اصلاح اعتبار خود کرده است.

در اوایل امروز، یک مدیر محصول شیائومی، که مدیر کل تجربه MIUI نیز است، رسماً اعلام کرد که بیش از یک هفته قبل کمیته ای به نام “گروه پیشگامان MIUI” تاسیس کرده اند.

اعضای این شورا مسئول حل انواع مشکلات کاربران MIUI خواهند بود. این کمیته پیشرفت خود را در قالب گزارشی درباره انجمن Mi منتشر خواهد کرد.

اگرچه این حرکت چیز خارق العاده ای به نظر نمی رسد، اما با این وجود پیشرفتی خوشایند است. امیدواریم شیائومی در ماه های آینده همه مشکلات را با MIUI برطرف کند. زیرا مدت زیادی است که ‘پاشنه آشیل’ تلفن های هوشمند این شرکت بوده است.

رقبایی مانند OPPO و vivo اخیراً با شروع ورود به بازارهای جدید، نرم افزار موبایل خود را مورد بازبینی قرار دادند. در واقع، ColorOS اکنون به یکی از بهترین پوسته های اندروید در بازار تبدیل شده است. در حالی که سیستم عامل Funtouch بسیار بهتر از تکرارهای قبلی است.

از طرف دیگر، سامسونگ نوارهای بروزرسانی اندروید را با One UI بالا قرار داده است. این شرکت برای اکثر دستگاه های خود سه به روزرسانی اندروید و حداقل چهار سال بروزرسانی امنیتی ارائه می دهد.

 

Redmi Note 5/5 Pro سرانجام بروزرسانی MIUI 12 را در چین دریافت می کند

مقاله قبلی

بلندگوی کنفرانس صوتی و تصویری شیائومی در چین عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *