خبر

تلویزیون Redmi جدید شیائومی در لیست کنسول Google Play ظاهر شد

0

شیائومی، سازنده تلفن های هوشمند مستقر در چین نیز به یکی از تولید کنندگان پیشرو تلویزیون های هوشمند تبدیل شده است. مارک فرعی این شرکت Redmi همچنین فروش تلویزیون های خود را در بازار موجود آغاز کرده و قرار است دستگاه جدیدی را به بازار عرضه کند.

اکنون، Mukul Sharma توئیت کرده است و اطلاعاتی درباره یک تلویزیون هوشمند هوشمند Redmi منتشر کرده است که به عنوان بخشی از دستگاههای پشتیبانی شده Google در لیست کنسول Google Play ظاهر شده است. این دستگاه با نام رمز “tarzen” شناخته می شود و دارای شماره مدل MiTV-MOOQ3 است.

این لیست نشان می دهد که تلویزیون از وضوح صفحه نمایش Full HD با رزولوشن 1080 * 1920  پیکسل پشتیبانی می کند. مجهز به چیپ ست MediaTek T31 با 2 گیگابایت رم است. این دستگاه از سیستم عامل Android 10 استفاده می کند که جدیدترین سیستم عامل تلویزیون است.

با این حال، اندازه صفحه نمایش دستگاه هنوز مشخص نیست. براساس پیکربندی Redmi Smart TV آینده در کنسول Google Play، این شرکت دستگاه را در رده بودجه قرار می دهد.

همچنین باید دید شرکتی که قصد عرضه دستگاه را در کدام بازار دارد اما به احتمال زیاد این دستگاه به زودی در بازار هند معرفی خواهد شد. در روزها یا هفته های آینده انتظار تیزر تبلیغاتی از این شرکت را داریم.

تاکنون، شیائومی فقط یک سری از تلویزیون های هوشمند را با مارک Redmi در بازار هند عرضه کرده است. سری Redmi Smart TV X که سه دستگاه را در سه اندازه 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ ارائه می دهد.

Aqara Hub E1 با طراحی USB stick در برنامه Mi Home مشاهده شد

مقاله قبلی

کولر گازی Mijia Fresh Air هم اکنون با قیمت 2499 یوان (387 دلار) در چین پیش فروش می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *