خبر

شیائومی Mi 10 Ultra اولین دستگاهی است که بروزرسانی پایدار از MIUI 12.5 دریافت می کند

0

شیائومی در اواخر دسامبر سال 2020 در رویداد معرفی Mi 11 China از MiUI 12.5 رونمایی کرد. یک ارتقا جزئی نسبت به MIUI 12 است. این شرکت بصورت هفتگی نسخه های بتا را برای دستگاه های واجد شرایط در کشور خود عرضه می کرد. اکنون، سه ماه پس از اعلام این خبر، Mi 10 Ultra به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شده است که بروزرسانی پایدار از MIUI 12.5  دریافت می کند.

Mi 10 Ultra گوشی هوشمند ویژه 10 سالگی شیائومی است. این گوشی به طور انحصاری در چین به فروش می رسد. از این رو، دارای یک شاخه واحد ساخت MIUI (MIUI China) است.

این گوشی با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 آغاز به کار کرد. بعداً به اندروید 11 به روزرسانی شد. اکنون دستگاه حتی دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 را نیز آغاز کرده است. در حقیقت، همانطور که در ابتدا ذکر شد، این اولین گوشی هوشمندی است که روزرسانی پایدار MIUI 12.5 را دریافت می کند.

گفته شد، آخرین به روزرسانی سیستم شیائومی Mi 10 Ultra با شماره ساخت V12.5.1.0.RJJCNXM عرضه می شود. از آنجا که ساخت این نرم افزار در حال حاضر در مرحله Stable Beta است، فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است. اگر مشکلی در این بروزرسانی وجود نداشته باشد، باید در روزهای آینده برای همه کاربران عرضه شود.

تا آنجا که به ویژگی های جدید مربوط می شود، MIUI 12.5 بهینه سازی هایی را برای انیمیشن های سیستم، بهبود بازخورد لمسی در سراسر UI، صداهای جدید قابل تنظیم سیستم با جلوه های استریو، برنامه های غیرقابل حذف سیستم و موارد دیگر را به همراه دارد.

Redmi Note 9 Pro 5G به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کند، Mi 10i ممکن است گوشی بعدی باشد

مقاله قبلی

شیائومی آغاز فعالیت خود را در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی هوشمند اعلام کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *