خبر

آغاز به کار مجله دیجیتال شیراز مارکت ( شیائومی )

1

مجله دیجیتال شیراز مارکت ( شیائومی )

شیراز مارکت با توجه به نیاز روز افزون کاربران به آموزش کار و شناخت محصولات دیجیتال اقدام به راه اندازی مجله دیجیتال شیرازمارکت به جهت افزایش آشنایی کاربران با محصولات برند خوش نام شیائومی ( Xiaomi ) و یادگیری کارکرد صحیح با این محصولات کرده است .

هر روز در مجله دیجیتال شیراز مارکت اقدام به معرفی محصولات جدید شرکت شیائومی به همراه آخرین تصاویر و ویدئو های این محصولات خواهد شد ، همچنین به جهت افزایش قدرت تصمیم گیری کاربران و انتخاب صحیح محصول مورد نیاز ، نقد و بررسی محصولات نیز در اختیار کاربران خواهد بود .

اگر برند شیائومی را نمی شناسید به شما پیشنهاد می کنیم چند خط زیر را مطالعه کنید .

اصالت در لباس ارزانی !

این شرکت تولید کننده محصولات مرغوب دیجیتال از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را با تولید تلفن های همراه ، تبلت ها و لپ تاپ آغاز کرد ، اولین تلفن همراه این شرکت با نام تجاری Xiaomi Mi 1 در دسامبر ۲۰۱۱ تولید و به بازار عرضه شد .

شرکت شیائومی امروزه با لقب ” اپل چین ” به عنوان تولید کننده محصولات با کیفیت و مرغوب به همراه پشتیبانی طولانی مدت ( ۴ سال برای Mi 1 ! ) و ارائه بروزرسانی های متعدد و کاربردی هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده موبایل و محصولات دیجیتال در جهان است .

این شرکت تا کنون همکاری با شرکت های بزرگ در حوزه دیجیتال همچون Nokia و Qualcomm را در سابقه کاری خود دارد و از شرکت های پیشرو در تکنولوژی های نوین و نوآورانه بوده است .

شیائومی علاوه بر حوزه های تخصصی و اصلی خود در حوزه های لوازم خانگی ، محصولات سلامت ، هوش مصنوعی ، فناوری واقعیت افزوده و لوازم جانبی بصورت گسترده و تخصصی در حال فعالیت و گسترش می باشد .

شیراز مارکت از سال ۱۳۹۱ با پشتیبانی و فروش محصولات شیائومی در ایران جزو اولین عرضه کنندگان محصولات شیائومی در ایران بوده و همیشه رضایت خاطر مشتری و استفاده از کالای مرغوب در عین قیمت منصفانه از اهداف گروه تجاری شیراز مارکت بوده است .

شایعاتی از رونمایی می میکس ۲ اس در MWC

مقاله قبلی

۷ دلیل برای اینکه باید گوشی های هوشمند شیائومی بخریم !

مقاله بعدی

1 اظهار نظر

  1. سلام، من گوشی شیاومی دارم و خیلی راضی هستم. هم کیفیت و کانفیگ عالی داره، هم قیمتش عالی هست. ایکاش قیمت تبلت و لپتاپ شیاومی هم مثل گوشی ها برای ما مناسب بود. میگم برای ما چون با توجه به درآمد و ارزش پولمون، گرون به نظر میاد. منتظر تبلت هیبرید شیاومی با پردازنده اسنپدراگون و ویندوز ۱۰ هستیم. موفق باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *