خبر

۷ دلیل برای اینکه باید گوشی های هوشمند شیائومی بخریم !

3

در این مقاله که امروز در مجله شیرازمارکت تهیه شده به بررسی ۷ عامل کلیدی که میتواند دلایل قطعی ما برای خرید گوشی های شیائومی باشد می پردازیم .

  1. قیمت پایین _ مشخصات عالی

قیمت یکی از فاکتور های کلیدی در هنگام خرید تلفن همراه بوده و همچنین ارزش دستگاه به نسبت قیمت آن سنجیده می accomplish due to some reasons customized شود و مسلما به هر شخصی نمیتوان خرید تلفن های هوشمند Apple را پیشنهاد کرد !

شیائومی سیاست فروش محصول به افراد بیشتر اما با قیمت کمتر را یکی از سیاست های اصلی خود قرارداده و از این رو میتوان با هزینه بسیار پایین تلفن همراهی با مشخصات عالی از برند شیائومی تهیه کرد .

افراد زیادی در ارتباط با قیمت پایین محصولات این برند همواره سوالاتی دارند که با توجه به نکات زیر اکثر سوالات این افراد برطرف می شود.

این برند بدون واسطه و مستقیم با مشتری نهایی اقدام به فروش محصولات می کند و از این بابت کاربر نیاز به پرداخت هزینه بیشتری ندارد و کالا بصورت دست اول به مشتری عرضه می شود .

همچنین این برند به جای هزینه تبلیغات تلویزیونی و محیطی ،  تبلیغ برند خود را بیشتر بر اساس اشتراک گذاری تجربه کاربران گذاشته و هیچگونه هزینه ای جهت تبلیغات نمی کند .

که این باعث می شود هزینه های فرعی شرکت کاهش و شرکت هزینه ها را متمرکز بر کیفیت ساخت و محصول نهایی بهتر کند .

  1. سخت افزار قدرتمند و کیفیت ساخت بالا

قیمت پایین در محصولات این برند هیچوقت باعث استفاده این شرکت از قطعات و سخت افزار پایین رده نشده است و این شرکت همیشه در تلاش بوده تا بهترین سخت افزار را با توجه قیمت نهایی محصول در اختیار کاربر قرار دهد .

این شرکت حتی در محصولات اقتصادی خود از پردازنده های شرکت مطرح Qualcomm استفاده می کند تا کاربر مشکلاتی از قبیل گرم شدن گوشی و مصرف بالای باتری به علت مصرف بالای پردازنده را نداشته باشد .

کیفیت ساخت این محصولات و استحکام آنها در سطح مثال زدنی بوده و به هیچ وجه شبیه محصولات ارزان قیمت چینی نیستند .

  1. دوربین با کیفیت

همان طور که گفتیم شیائومی از قطعات سخت افزاری با کیفیتی استفاده می کند و دوربین آن نیز از این قضیه مستثنی نیست . گوشی های این برند با توجه به محدوده قیمتی خود از بهترین دوربین های موبایلی استفاده می کنند و به سختی میتوانید حتی در ارزان ترین مدل های این برند ضعف دوربین نسبت به رقبای آن در محدوده قیمتی یکسان مشاهده کنید .

  1. رابط کاربری MiUi برترین رابط کاربری اندروید

گوشی های شیائومی به رابط کاربری قدرتمند MiUi مجهز هستند که این رابط کاربری با ویژگی هایی همچون : قابلیت شخصی سازی بالا _ سرعت بالا _ امنیت عالی _ بروزرسانی های متداول و همچنین انجمن های گسترده پشتیبانی  یکی از برترین رابط های کاربری بر پایه اندروید است .

  1. قابل اعتماد

با توجه به سالهای حضور این برند در بازار ( از ۲۰۱۱ ) ، تجربه کاربران و همچنین پیشتیبانی کاربران پس از اتمام گارانتی توسط انجمن های MiUi اعتماد عموم افراد ، متخصصین و توسعه دهندگان را جلب نموده و توانسته در بازار فعلی به یکی از برند های برتر محصولات دیجیتال تبدیل شود .

  1. ضمانت محصول حتی پس از Root شدن دستگاه

یکی از ویژگی های بزرگ تلفن های همراه شیائومی که اثبات کننده پشتیبانی واقعی این شرکت از کاربران می باشد حفظ ضمانت محصول حتی پس از Root شدن گوشی است که هیچ کدام از برند های تولید کننده  تلفن همراه اینچنین خدماتی را ارائه نمی دهند .

در صورت root بودن گوشی شما و brick شدن ، مراکز خدمات پس از فروش شیائومی براحتی مشکل شما را رفع می کنند . ( در صورت عدم استفاده از Custom ROM ها )

حتی در نسخه های قبل از MiUi 7  ( نسخه Developer ) قابلیت Root کردن گوشی بصورت یک تنظیمات در منوی تنظیمات گوشی در دسترس بود .

  1. بدون برنامه های اضافی ! با برنامه های پیشفرض عالی

شیائومی نرم افزار های پیشفرض کاربردی  و ویژه ای را در قلب  MiUi جای داده و نرم افزار های پیشفرض دیگر که تعداد زیادی ندارند نیز قابل حذف هستند .

سخن آخر

تلفن های همراه امروزه جزئی جداناشدنی از زندگی روزمره کاربران شده اند و کاربران اکثر اطلاعات ، لحظات و ارتباطات خود را بوسیله ی آنها ثبت و نگهداری می کنند ، انتخاب یک تلفن همراه قطعا وابسته به نیاز های شخصی هر فرد و وِیژگی های مورد نیاز آن شخص متفاوت است اما با توجه امور متداول مورد نیاز افراد چه متخصصین و چه سایرین گوشی های برند شیائومی چه از نظر هزینه ، کارایی و قابلیت ها مناسب اکثر افراد است .

انبوه امکانات ، کارایی ، امنیت و زیبایی در عین قیمت مناسب از ویژگی های این برند است که در کمتر برند هایی دیده می شود .

آغاز به کار مجله دیجیتال شیراز مارکت ( شیائومی )

مقاله قبلی

۹ ویژگی برتر رابط کاربری شیائومی MiUi 9

مقاله بعدی

3 نظرات

  1. شیائومی عشقه همیشگیه من

  2. سلام
    بنده بالای ۲ سال هست نوت ۳ شیاوومی با پردازنده کوالکام دارم
    همه چیز شیاوومی خوبه .

  3. خیلی عالی و جامع بود
    بنده یکی ار دوستداران گوشی های شیائومی هستم و برای همه توصیه میکنم از این برند استفاده کنند از همه لحاظ شیا عالیترین است مرسی از دوستان شیراز مارکتی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *