خبر

اسمارت‌فون‌های لنوو Vibe K5 و Vive K5 Plus معرفی شدند

0

در حاشیه کنفرانس mwc 2016، لنوو از دو اسمارت‌فون میان‌رده با قیمت مناسب رونمایی کرد. Vibe K5 و Vibe K5 Plus اسمارت‌فون‌هایی هستند که لنوو آن‌ها را برای mwc امسال تدارک دیده‌است. اسمارت‌فون‌های جدید لنوو فقط ۸٫۲ میلی‌متر ضخامت دارند و همچنین از بدنه تمام آلومینیمی بهره می‌برند. این اسمارت‌فون‌ها در رنگ‌های مختلفی نظیر طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شوند.

Vibe K5 مجهز به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD یا ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل به همراه ۲ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۴۱۵ می‌باشد؛ در آنسوی میدان Vibe K5 Plus مجهزتر به میدان آمده و دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل یا فول‌اچ‌دی به همراه ۲ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۶۱۶ می‌باشد.

هر دو اسمارت‌فون مجهز به دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل با فوکوس خودکار هستند و دوربین دوم هم از یک ماژول ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت بهره می‌برد؛ حافظه داخلی تنها ۱۶ گیگابایت است و درگاه حافظه هم از حداکثر ۳۲ گیگابایت کارت اس‌دی پشتیبانی به عمل می‌آورد. خوشبختانه بخش صوتی این اسمارت‌فون‌ها عالی است و هر دو در پشت خود دارای دو بلندگوی پرقدرت و با صدای Dolby می‌باشند.

Vibe K5 و برادر بزرگترش اندروید ۵٫۱ را اجرا می‌کنند و خبری از اندروید ۶ در آن‌ها نیست؛ خبر خوب اینکه هر دو اسمارت‌فون از یک باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپری قابل جداسازی استفاده می‌کنند. در نهایت قیمت این اسمارت‌فون‌ها برای مدل Vibe K5 تنها ۱۳۰ دلار و Vibe K5 Plus فقط ۱۵۰ دلار است. لنوو این اسمارت‌فون‌های خوش قیمت را در ماه بعد عرضه خواهد کرد.

 

 

شیائومی در حال کار بر روی تراشه اختصاصی خود می باشد

مقاله قبلی

نمایشگاه MWC2016 : کمپانی ZTE گوشی های تمام فلزی Blade V7 و V7 Lite را معرفی کرد!

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *