خبر

تصاویر زنده Xiaomi MS11 EV پخش شد، به زودی معرفی می شود؟

0

اولین خودروی برقی شیائومی، MS11 می‌تواند به زودی در جاده‌های عمومی چین حرکت کند. این غول فناوری پیشرفت های قابل توجهی در توسعه EV خود داشته است و تصاویری از این خودرو چندین بار دیده شده است.

طبق گزارش ها، شیائومی در مراحل پایانی توسعه اولین خودروی الکتریکی خود است. خود این خودرو چندین بار در جاده های چین و در طول آزمایش های زمستانی دیده شده بود. یکی از کاربران Weibo تصاویری از MS11 را در واضح‌ترین و بدون پنهان‌ترین شکل آن ارائه کرده است. طبق تصاویر، شیائومی MS11 یک سدان با ظاهر مناسب با طراحی چهار در اسپرت است. این خودرو شباهت چشمگیری با BYD Seal دارد، اگرچه تفاوت هایی در چراغ های جلو قابل مشاهده است.

تصاویر ادعا شده از شیائومی MS11 با تصاویر طراحی قبلی لو رفته از این خودرو همگام هستند. سپرهای جلو و عقب تصاویر جدید شبیه به جزئیات طراحی است که قبلا فاش شده بود. با این حال، شیائومی در آن زمان اعلام کرد که این تصاویر یک نمونه اولیه اولیه است که دور انداخته شده است. اکنون باید دید که آیا MS11 واقعاً خودروی مورد بحث است یا خیر. هنوز هیچ اظهارنظر رسمی از سوی شیائومی در مورد این موضوع وجود ندارد، بنابراین، استنباط ها در حال حاضر حدس و گمان هستند.

تصاویر MS11 ادعایی یک سدان زیبا با سقف شیشه ای تمام قد، چرخ های بزرگ و ترمزهای Wilwood را نشان می دهد. لوگوی شیائومی در مرکز چرخ ها و سنسور LiDAR در بالای شیشه جلو قرار دارد. این خودرو دارای قوس های عریض در عقب است و کابین سرنشینان در عقب کمی باریک می شود. چراغ های عقب طراحی مشابهی با استون مارتین دارند. به طور کلی، شیائومی MS11 می تواند به عنوان یک خودروی برقی مقرون به صرفه طراحی شود که راحتی را تضمین می کند.

هنوز هیچ تصویری از فضای داخلی شیائومی MS11 وجود ندارد اما ممکن است به زودی تغییر کند. این تصاویر نشان دهنده یک مدل قوی و بسیار قدرتمند است که از استانداردهای بالای شیائومی استفاده می کند. هنوز هیچ جزئیاتی برای عرضه Xiaomi MS11 وجود ندارد، اما امیدواریم که به زودی تغییر کند.

شیائومی برای عرضه سری POCO X5 5G آماده می شود!

مقاله قبلی

مشخصات کلیدی سری 6 شیائومی پد به صورت آنلاین لو رفت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *