خبر

طرح های طراحی شیائومی مودنا EV لو رفت و BAIC را به عنوان تامین کننده فاش کرد

0

در حالی که قبلاً شناخته شده و رسماً تأیید شده است که شیائومی در حال کار بر روی اولین خودروی الکتریکی خود است، جزئیات دقیق تر مانند طراحی و مشخصات آن هنوز ناشناخته است. اما اکنون، گزارش جدیدی تصاویر لو رفته از طرح های طراحی مدل EV آینده را به اشتراک گذاشته است که برخی از عناصر طراحی آن را آشکار می کند. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

اخیراً همچنین گزارش داده بودیم که مدیر عامل و بنیانگذار شرکت لی جون شخصاً آزمایش برف زمستانی این خودرو را انجام داده است. این نشان داد که این خودرو از نظر توسعه بسیار جلوتر است و همچنین در مرحله آزمایش قرار دارد. در حال حاضر، اولین نگاه از EV همچنین نشان می دهد که غول فناوری چینی نیز با خودروساز معروف BAIC همکاری می کند. برای کسانی که نمی‌دانند، این شرکت در سال 2021 شیائومی را تاسیس کرده بود و رسما برنامه‌های خود را برای یک مدل برقی اعلام کرد.

شیائومی

در ژوئیه 2022، اولین نمونه اولیه آزمایش شد که بر اساس BYD Han EV ساخته شده بود و آخرین مشاهده در آزمایش برف بود. گمان می‌رود که خودروی شیائومی مودنا نام داشته باشد و طرح‌های طراحی آن به تازگی فاش شده است. این به ما نگاهی به سپر جلو و عقب می دهد. در جلو، می‌توانیم ببینیم که این خودرو ظاهری اسپرت دارد که به نظر می‌رسد دریچه‌های هوای جانبی کوچک و ورودی هوا در وسط است.

در جلو نیز یک جفت چراغ جلوی بیضی شکل تعبیه شده است. در همین حال، سپرهای عقب نیز دارای شبیه سازی دریچه هوای جانبی مشابه هستند. علاوه بر این، طراحی نسبتا ساده و آیرودینامیک است. هیچ جزئیات قابل توجه دیگری در پشت وجود ندارد. در حالی که قبلاً تصور می شد شیائومی و BYD از نزدیک روی این پروژه کار می کنند، لیستی از تامین کنندگان نیز به بیرون درز کرد که BAIC را به عنوان یکی از تامین کنندگان این شرکت که یکی از قطعات بدنه را می سازد به نمایش گذاشته شد.

عرضه نوار نور هوشمند Pro شیائومی در اروپا

مقاله قبلی

شیائومی برای عرضه سری POCO X5 5G آماده می شود!

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *