خبر

شیائومی CIVI 3 به نمایش تراشه 8200 Dimensity می پردازد

0

شیائومی در سپتامبر 2022 از شیائومی CIVI 2 با محوریت زنانه رونمایی کرد. این شرکت ممکن است CIVI 2s را در سه ماهه دوم امسال عرضه کند و ممکن است CIVI 3 را در نیمه دوم سال 2023 معرفی کند. اطلاعات کلیدی چینی Wisdom Pikachu جزئیات کلیدی CIVI 3 را فاش کرده است. .

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شیائومی CIVI 3 دارای SoC اسنپدراگون نخواهد بود. در عوض، به چیپست Dimensity 8200 مجهز خواهد شد. او گفت که صفحه نمایش آن از وضوح 2K پشتیبانی نمی کند، به این معنی که مانند نسل فعلی از وضوح Full HD + پشتیبانی می کند. اطلاعاتی درباره سایر مشخصات CIVI 3 به اشتراک گذاشته نشده است.

سری CIVI توسط شیائومی به دلیل طراحی جذاب خود شناخته شده است. CIVI 2 به صفحه نمایش AMOLED با لبه خمیده با بریدگی قرصی برای دوربین های دوگانه جلو مجهز شده است. مشخص نیست که آیا CIVI 3 از طراحی مشابهی برخوردار است یا خیر، اما سازنده ادعا می کند که زیبایی شناسی متقارن را ارائه می دهد.

در اخبار مرتبط، ظاهراً شیائومی در حال کار بر روی Xiaomi 13 Lite برای بازار جهانی است. به نظر می رسد که ورود آن به 13 Lite نزدیک است زیرا در پایگاه داده IMEI و کنسول Google Play مشاهده شده است. به نظر می رسد که 13 Lite یک نسخه بهینه سازی شده از CIVI 2 باشد.

شیائومی 13 لایت احتمالاً با یک پنل 6.55 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تجدید 120 هرتز وارد بازار خواهد شد. برخلاف CIVI 2، انتظار می‌رود که 13 Lite از یک دوربین جلو استفاده کند. پنل پشتی آن ممکن است دارای یک واحد دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی باشد. تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 ممکن است دستگاه را با 8 گیگابایت رم تغذیه کند. ممکن است تا 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی ارائه دهد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 13 و MIUI 13 اجرا خواهد شد.

شیائومی فلاسک MIJIA Thermos را با ظرفیت 1.8 لیتر و بدنه فولادی ضد زنگ 316 لیتری معرفی کرد.

مقاله قبلی

عرضه نوار نور هوشمند Pro شیائومی در اروپا

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *