خبر

خودروی آزمایشی خودران شیائومی با سنسور لیدار روی سقف دیده شد

0

پس از تسلط بر بازار گوشی های هوشمند، لوازم جانبی و لوازم خانگی، شیائومی آماده است تا پا به عرصه خودرو بگذارد. این شرکت قبلاً تأیید کرده است که اولین خودروی خود را در سه ماهه اول سال 2024 به تولید انبوه خواهد رساند. شایعات حدس می زنند که خودروی شیائومی یک خودروی الکتریکی بدون راننده با امکانات کامل خواهد بود که با خودروهایی مانند تسلا و سایر خودروهای برقی رقابت خواهد کرد. امروز، یک وبلاگ نویس Weibo تصویری واقعی از یک خودروی آزمایشی خودران شیائومی را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد این شرکت در حال پیشرفت در پیشرفت است.

ظاهراً یک وبلاگ نویس خودرو با نام کاربری Deroy تصویری از خودروی آزمایشی خودران شیائومی را به اشتراک گذاشته است. می توان این خودرو را با طراحی شیک با سنسور لیدار در سقف مشاهده کرد. ما متخصص ماشین نیستیم، اما طراحی مطمئناً جالب به نظر می رسد. با این حال، این فقط یک خودروی آزمایشی است و احتمالاً طراحی نهایی آن تغییر خواهد کرد. حتی ممکن است خودرویی که در تصویر مشاهده می‌شود متعلق به برند دیگری باشد و شیائومی فقط از آن برای آزمایش سنسورهای لیدار و سایر فناوری‌های خودران استفاده می‌کند.

خودروی آینده شیائومی احتمالاً خودران خواهد بود. سنسور لیدار که در سقف خودرو دیده می شود جزء کلیدی هر وسیله نقلیه خودران است. این یک دید سه بعدی برای رایانه و سیستم مکانیکی خودرو برای تصمیم گیری در مورد رانندگی فراهم می کند.

شیائومی در مورد خودروها بسیار جدی است. در اوایل سال جاری، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری حدود 10 میلیارد یوان (تقریباً 1.5 میلیارد دلار) طی 10 سال اعلام کرد. لی جون، مدیر عامل شیائومی، به عنوان مدیر عامل کسب و کار جدید خودروهای الکتریکی هوشمند خدمت خواهد کرد.

جالب است که ببینیم خودروهای شیائومی به چه شگفتی هایی می توانند دست یابند. آیا فکر می کنید خودروهای شیائومی به اندازه گوشی های هوشمندش محبوب خواهند بود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

مقایسه: شیائومی 12S Ultra در برابر شیائومی Mi 11 Ultra

مقاله قبلی

شیائومی 12 لایت با نمایشگر OLED 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی در بازارهای جهانی عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *