خبر

شیائومی Mi 11 Ultra به MIUI 12.5 Enhanced Edition در اروپا به روز می شود

0

مدتی است که شیائومی MIUI 12.5 Enhanced Edition را برای دستگاه های واجد شرایط عرضه می کند. آخرین نسخه MIUI در ماه آگوست معرفی شد و Mi 11 Ultra پرچمدار در همان ماه در چین به روز رسانی دسترسی پیدا کرد. با این حال، نسخه اروپایی تلفن هوشمند دریافت نسخه جدید MIUI را در حال حاضر آغاز کرده است.

به گفته AdimorahBlog، شیائومی شروع به کاشت MIU 12.5 Enhanced Edition نسخه برای نسخه EEA Mi 11 Ultra کرده است. آخرین به روز رسانی سیستم با شماره ساخت V12.5.10.0.RKAEUXM و وصله های امنیتی سپتامبر 2021 عرضه می شود.

نوع EEA Xiaomi Mi 11 Ultra تنها سومین مدل منطقه ای گوشی است که MIUI 12.5 Enhanced Edition را دریافت می کند. دو مورد دیگر “چین” و “اندونزی” هستند. اولی در ماه اوت به روزرسانی شد، در حالی که دومی آن را در سپتامبر دریافت کرد.

این بدان معناست که تنها نسخه های “جهانی” و “هند” تلفن برای دریافت نسخه جدید MIUI باقی مانده است. این دو مدل نیز باید به زودی به روز رسانی دسترسی پیدا کنند.

در مورد نوع EEA، شیائومی به تازگی شروع به عرضه آن کرده است. بنابراین، رسیدن به هر واحد به دلیل انتشار دسته ای مدتی طول می کشد.

در همان زمان، شیائومی همچنین اندروید 12 را در Mi 11 Ultra به صورت جهانی در کنار دیگر تلفن های هوشمند آزمایش می کند. کاربران علاقه مند می توانند به برنامه آزمایشی بپیوندند تا آخرین نسخه اندروید را تجربه کنند.

Redmi 9A پرفروش ترین گوشی در Jingdong در ماه سپتامبر بود

مقاله قبلی

متخصص شیائومی معتقد است MIUI مبتنی بر اندروید 12 هنوز به بهینه سازی زیادی نیاز دارد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *