خبر

شیائومی ممکن است در حال کار روی Mi Band X با صفحه نمایش 360 درجه باشد

0

ردیاب های تناسب اندام Mi Band (Mi Smart Band) شیائومی به لطف طیف گسترده ای از ویژگی ها و برچسب های قیمت مناسب بسیار محبوب و پرفروش است. Mi Band 6، آخرین نسخه عرضه شده در سال جاری، در کمتر از یک ماه پس از در دسترس بودن برای خرید، بیش از 1 میلیون دستگاه فروخت.

ما انتظار نداریم که شیائومی امسال مدل جدید خود را معرفی کند اما این احتمال وجود دارد که تولید کننده چینی روی بیش از یک Mi Band جدید کار کند. در کنار جانشین Mi Band 6، گزارش جدید نشان داده است که شیائومی در حال برنامه ریزی نسخه مفهومی Mi Band X است که دارای یک صفحه نمایش 360 درجه است.

این خبر اولین بار از طریق کاربری در Weibo منتشر شد. این پست نشان داد که شیائومی در حال کار بر روی Mi Band با صفحه نمایش انعطاف پذیر است که دور کل دستگاه را دور می زند بنابراین نیازی به بند نیست. به عنوان یک نسخه پیشرفته از Nubia Alpha و Nubia Watch فکر کنید. مطلع تصویری که به نظر می رسد مربوط به یک رویداد شیائومی باشد را منتشر کرده است.

ما نمی دانیم شیائومی چه زمانی این محصول را معرفی می کند. ما همچنین نمی دانیم که این محصول برای خرید در دسترس خواهد بود. اگر آن را عرضه کند، ما انتظار داریم که گرانتر از هر ردیاب تناسب اندام Mi Band باشد که معرفی کرده است.

تصویر جدید شیائومی Mi Pad 5 خبر از طراحی شبیه آیپد پرو اپل می دهد

مقاله قبلی

شیائومی +MIUI اکنون از کلیدهای میانبر تغییر اندازه پنجره پشتیبانی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *