خبر

قفل در هوشمند شیائومی با ویژگی های فوق العاده در تاریخ 29 ژوئیه عرضه می شود

0

شیائومی اعلام کرده است که فردا (29 ژوئن) میزبان رویداد زندگی هوشمند شیائومی است و در آن از پرچمدار جدید محصول سال خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده است که محصول مورد انتظار با نام Xiaomi Auto Smart Door Lock Pro شناخته خواهد شد.

غول فناوری چینی جزئیات صرفه جویی در محصول را برای یک پوستر تبلیغاتی که برخی از ویژگی های طراحی آن را برجسته می کند، فاش نکرد. یکی از ویژگی های برجسته ای که می توانیم از پوستر مشاهده کنیم، یک جفت دوربین دو چشمی (دوربین دوگانه) است. این دستگاه همچنین دارای چیزی است که به نظر می رسد یک حسگر در بین دو لنز دوربین باشد. حدس و گمان هایی وجود دارد که می تواند حسگر یک عنصر مرتبط با نور با ساختار سه بعدی باشد که باعث می شود دستگاه با فرم ایمن تری از ویژگی تشخیص چهره سه بعدی ارائه شود.

با دوربین انتظار می رود توابعی نظیر نظارت امنیتی در خارج از درب و زنگ در بصری تلفیق شود. ما همچنین انتظار داریم که ویژگی های دیگری مانند باز کردن قفل اثر انگشت سنتی، باز کردن قفل کشیدن NFC، باز کردن قفل بلوتوث و سایر موارد در قفل در وجود داشته باشد. علاوه بر این، قفل درب همچنین دارای زنگ در هوشمند است. همچنین انتظار می رود درب به صورت یک قفل کاملاً اتوماتیک درب باشد که در آن زبان قفل پس از تأیید اثر انگشت به طور خودکار پس گرفته می شود و پس از بسته شدن درب به طور خودکار قفل می شود.

در حال حاضر بالاترین قفل های درب هوشمند فروخته شده توسط شیائومی قفل های درب هوشمند کاملاً اتوماتیک شیائومی با سیلندر قفل سطح C با درج مستقیم و قیمت 1699 یوان (263 دلار ) هستند. ما انتظار داریم این مدل جدید گرانتر باشد زیرا از ویژگی های پیشرفته تری برخوردار است.

شیائومی Mi Notebook Pro X در تاریخ 30 ژوئن با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3050 عرضه می شود

مقاله قبلی

محققان در حال کار بر روی یک فناوری شارژ سریع “کم هزینه” هستند که می تواند شارژ گوشی را در عرض 5 دقیقه از 0 به 100٪ برساند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *