خبر

مشخصات کلیدی و قیمت شیائومی Mi TV ES 2022 به طور رسمی پیش از عرضه در تاریخ 28 ژوئن اعلام شد

0

شیائومی تأیید کرده است که سری Mi TV 6 را در 28 ژوئن در چین عرضه می کند. اوایل امروز، این شرکت اعلام کرد که مجموعه تلویزیونی جدید با یک مجموعه تلویزیونی هوشمند دیگر به نام Mi TV ES 2022 همراه خواهد شد.

طبق حساب رسمی Xiaomi Mi TV Weibo، سری Mi TV ES 2022 در آینده حدود 4000 یوان قیمت دارد. این شرکت ادعا می کند که این مدل های تلویزیون دارای ویژگی هایی هستند که در این محدوده قیمتی سابقه نداشته است.

شیائومی مشخصات خاصی از این تلویزیون ها را تأیید کرده است. طبق گفته های شرکت، صفحه مورد استفاده در سری Mi TV ES 2022 از کم نور شدن منطقه ای چند منطقه ای پشتیبانی خواهد کرد. گفته می شود که صفحه نمایش روشنایی بیشتر و دقت رنگ بهتری را ارائه می دهد.

علاوه بر این، تلویزیون ها از یک طراحی تمام صفحه با بدنه ای نازک و یک قاب فلزی برخوردار خواهند بود. آنها با بلندگوهای داخلی و میکروفون های دورتر برای کنترل صدای هندزفری بهتر عرضه می شوند.

تلویزیون ها همچنین برای عملکرد بهتر دارای رم بیشتری هستند. تلویزیون ها با اکوسیستم شیائومی به خوبی کار می کنند و دارای گواهینامه هایی برای محافظت از چشم و همچنین فیلتر نور آبی هستند.

نکته آخر اینکه سری Mi TV ES 2022 شامل سه مدل 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ خواهد بود.

احتمال عرضه MIUI 13 در ماه اوت؛ Mi MIX 4 ممکن است اولین دستگاهی باشد که آن را اجرا می کند

مقاله قبلی

سومین افزایش قیمت ردمی نوت 10 در هند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *