خبر

شیائومی رسما از لیست سیاه تجارت ایالات متحده خارج شد

0

در اوایل این هفته، دادگاه ایالات متحده حکمی را صادر کرد که شیائومی را از لیست تحریم های ایالات متحده خارج کرد و نام وزارت دفاع را برای CCMC یا یک شرکت نظامی کمونیست چینی لغو کرد.

به عبارت دیگر، غول فناوری چینی از لیست سیاه تجارت دولت حذف شده است، که محدودیت هایی در خرید یا نگهداری سهام توسط هر شخص در ایالات متحده ایجاد کرده بود. این مارک همچنین به اشتراک گذاشت که “دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه کلمبیا حکم نهایی را صادر کرد تا وزارت دفاع ایالات متحده نام این شرکت را به عنوان CCMC تخلیه کند.” این دستور در روز سه شنبه (25 مه 2021) انجام شد.

بنیانگذار و مدیر عامل برند Lei Jun همچنین افزود که “این شرکت از اعتماد و پشتیبانی کاربران جهانی، شرکا، کارمندان و سهامداران خود سپاسگزار است. این شرکت تکرار می کند که این یک شرکت باز، شفاف، تجارت عمومی، مستقل اداره و اداره می شود.” این شرکت تحت فشار دولت ایالات متحده قرار گرفته بود، مانند Huawei، که با یک ممنوعیت تجاری روبرو شده بود که حتی زنجیره تامین آن را مختل کرده بود.

قابل توجه است، این حکم همچنین به عنوان معکوس درگیری های نهایی رئیس جمهور قبلی، دونالد ترامپ، علیه پکن توسط دولت بایدن است. پرونده تشکیل شده از دادگاه اضافه می کند که سازنده گوشی های هوشمند و دولت ایالات متحده اکنون توافق خواهند کرد که دادخواست های مداوم خود را حل کنند و به این اختلافات جنجالی بین شیائومی و واشنگتن پایان دهند.

 

شیائومی FlipBuds Pro بروزرسانی 7.6.1.3 را دریافت می کند

مقاله قبلی

هدفون های بی سیم Redmi Airdots 3 Pro با قیمت 55 دلار عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *