خبر

گزارش دیگر خبر عرضه سه تبلت رده بالای شیائومی را تایید کرد

0

شایعه شده است که شیائومی پس از گذشت سه سال سه تبلت جدید روانه بازار می کند. به لطف MIUI، چند جزئیات در مورد این محصولات در حال حاضر منتشر شده است. اکنون، گزارش دیگری دوبتره  وجود این تبلت ها را تأیید می کند.

گزارش جدید توسعه دهندگان XDA شواهد بیشتری در مورد وجود تبلت های جدید شیائومی ارائه می دهد. در حالی که کد چندین برنامه سیستم MIUI 12.5 را از حالت کامپایل خارج کرده اند، نام کد این تبلت ها (nabu, eluma, elish) را که در روش هایی مانند “isPad” ذکر شده اند، شناسایی کرده است.

این تا حدودی تأیید می کند که برخی از برنامه های شیائومی دارای رابط کاربری متفاوت و ویژگی های اضافی در این رایانه های لوحی هستند. نسخه آلفای جدید برنامه MIUI Home از قبل دارای یک صفحه تنظیمات است که نمایش ناوبری سیستم را در این رایانه های لوحی آینده نشان می دهد.

علاوه بر این، گزارش می گوید که “enuma” و “elish” انواع مختلفی از یکدیگر خواهند بود. شماره مدل آنها به ترتیب با K81 و K81A ختم می شود. از طرف دیگر، شماره مدل ‘nabu’ با K82 به پایان می رسد. از این سه مورد، فقط “enuma” از اتصال تلفن همراه (4G LTE / 5G) پشتیبانی می کند.

سرانجام، در این گزارش روش دیگری به نام “isSplitTablet” نیز ذکر شده است. اگرچه این قابلیت تاشو را نشان می دهد، اما معنای دقیق این روش از هم اکنون یک معما است.

طبق گزارش قبلی XiaomiUI، این تبلت های آینده از یک صفحه نمایش 120Hz IPS با وضوح 2560 * 800  پیکسل، حداکثر روشنایی 410 نیت و نسبت ابعاد 16:10 بهره می برند. علاوه بر این، طبق اطلاعات بیشتر kacskrz ،”nabu از یک پنل 10.97 اینچی بهره می برد و توسط یک باتری 8720 میلی آمپری پشتیبانی می شود. گفته می شود ابعاد این تبلت 236 میلی متر در 148 میلی متر است.

در مورد چیپست ها، “enuma” و “elish” از Qualcomm Snapdragon 870 SoC استفاده می کنند. در حالی که، ‘nabu’ با Qualcomm Snapdragon 860 SoC عرضه می شود.

شایعه: MIUI 13 در ماه ژوئن عرضه می شود اما سری Mi 9 به روز نمی شود

مقاله قبلی

ریموت بلوتوث °Mi TV P1 360 شیائومی با برد طولانی و دکمه ها ی کاربردی معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *