خبر

اطلاعیه رسمی Roborock T7S: مدل سازی تغییرات شدید

0

عصر 23 مارس، حساب رسمی Roborock در Weibo محصول جدیدی را معرفی کرد: سری Roborock T7S ربات های جارو و کشنده، که به زودی عرضه می شود.

ویدئوی تبلیغاتی بر نمایش موتور جدید متمرکز است و صدای خروشان حاکی از عملکرد قدرتمند است. در پایان فیلم، یک طرف Roborock T7S نشان داده شد. به نظر می رسد که بدنه دستگاه ضخیم تر از مدل های قبلی است و از همچنین از لیفتینگ پشتیبانی می کند.

مشخصات Roborock T7S:

منطقی است حدس بزنیم که قطعه ای که در این فیلم به نمایش کذاشته شد، خود Roborock T7S نیست، بلکه ممکن است یک گردآورنده گرد و غبار باشد.

امروزه، ربات های جارو با عملکرد جمع کننده گرد و غبار بسیار محبوب هستند. پس از جارو کشیدن کف، به طور خودکار گرد و غبار را به داخل گردگیر جمع می کند. باید این زباله ها را ماهیانه یک بار خالی کنید که این یک خبر خوب برای افراد تنبل است.

سری Roborock T7S همچنین سومین محصول از سری T7 خواهد بود. T7 و T7 Pro پیش از این منتشر شده بودند.

در مارس سال گذشته، Roborock T7 با قیمت 2899 یوان عرضه شد. مجهز به مخزن آب کنترل شده با ولتاژ ثابت با محلول پمپ پریستالتیک و سیستم ورودی هوای دریچه چتر دقیق برای اطمینان از جریان روان آب و عدم نشت مخزن آب ظرفیت زیادی 297 میلی لیتر دارد که می تواند در مدن زمان کوتاهی تا 250 متر مربع را پاک کند.

عملکرد:

از نظر عملکرد، Roborock T7S همچنین قدرت مکش را به 2500Pa ارتقا می دهد که 25٪ بیشتر از محصول نسل قبلی است و سر و صدا تقریباً مشابه نسل قبلی است. ظرفیت باتری 5200 میلی آمپر ساعت است که با یک بار شاذژدهی تا 2.5 ساعت دوام می آورد.

Roborock T7S همچنین به الگوریتم RR Mason مجهز است که الگوریتم زیگزاگ را بهینه می کند، تکرار را کاهش می دهد و کارایی را بهبود می بخشد. علاوه بر این، الگوریتم فراگیر بهبود یافته و مسیر در یک فضای چند میز و پایه صندلی هوشمندتر است.

جارو شارژی بی سیم V16 در AWE 2021 حضور پیدا کرد

مقاله قبلی

گوشی هوشمند سری Mi MIX شیائومی در تاریخ 29 مارس رونمایی می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *