خبر

شیائومی تأیید کرد که سری Redmi Note 10 دارای صفحه نمایش 120 هرتز AMOLED خواهد بود

0

سری Redmi Note 10 اواخر این هفته به بازار عرضه می شود و هنگامی رونمایی با ویژگی عرضه می شود که چند پله از رقبای خود جلوتر می افتد. در حالی که ما قبلاً می دانیم که سری جدید Redmi Note دارای صفحه نمایش AMOLED خواهد بود، اما شیائومی اکنون تأیید کرده که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز نیز می باشد.

نمایشگر AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز چیزی است که معمولاً در تلفن های پرچمدار پیدا می کنید. حتی گوشی های پرچمدار ارزان قیمت با نمایشگر AMOLED نیز با نرخ تازه سازی 60 هرتز ارائه می شوند، بنابراین این یک ویژگی فوق العاده است. این خبر اوایل امروز توسط حساب رسمی توییتر شیائومی منتشر شد.

اگرچه شیائومی در توییت نمی گوید که کدام یک از تلفن ها دارای نرخ تازه سازی بالا هستند، در واقع، فقط Redmi Note 10 Pro دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. یک تبلیغ ویدیویی که به طور تصادفی توسط حساب YouTube Xiaomi ارسال شده است تأیید می کند که این یکی از ویژگی های مدل pro است. این آگهی همچنین به ما نشان می دهد که این گوشی به رنگ نارنجی زیبا همراه با رنگ های آبی و خاکستری به بازار خواهد آمد.

از دیگر ویژگی های فاش شده در این فیلم می توان به دوربین اصلی پشتی 108MP، بلندگوهای استریو و شارژ سریع 33 وات اشاره کرد.

مدل استاندارد همچنین دارای یک صفحه نمایش AMOLED سوراخ دار، بدنه پلاستیکی، پردازنده اسنپدراگون 678، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و دوربین های عقب 48 مگاپیکسلی است.

Amazfit T-Rex Pro ممکن است به زودی عرضه شود: اندروید 5.0 و صفحه نمایش 1.3 اینچی

مقاله قبلی

شیائومی ممکن است به زودی Mi Scooter 3 و Mi Scooter 3 Lite را به بازار عرضه کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *