بررسینقد و بررسی

بررسی شیائومی اسمارت بند 8: حتی می توانید روی آن بازی کنید

0

سال گذشته شیائومی بند هوشمند  7 پرو را عرضه کرد که دارای صفحه نمایش بزرگتر، GPS داخلی و طراحی ساختاری جدید است که به شما امکان می دهد بندهای مختلف را راحت تر تغییر دهید. نسخه Pro واقعا بزرگتر و سنگین تر است. بند هوشمند شیائومی 8   اندازه و صفحه نمایش آن اساساً نسبت به مدل قبلی خود تغییری نکرده است، اما بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای شیائومی اسمارت بند 7 پرو را روی آن قرار داده است.

جعبه گشایی

در مقایسه با نسل قبلی خود، بسته بندی شیائومی اسمارت می بند 8 تقریباً بدون تغییر است به جز برخی الگوها و بافت ها، و لوازم جانبی داخل بسته تقریباً یکسان است، بدنه شیائومی اسمارت بند 8، دفترچه راهنما، بند و یک کابل شارژ مغناطیسی داخل جعبه قرار دارد.

این کابل تقریباً مشابه کابل شارژ سری شیائومی اسمارت بند 7 پرو است، زیرا این بار شیائومی اسمارت بند 8 دارای ساختار اتصال بند و پورت شارژ مشابه 7 پرو است، اما اتصال محکمی با بند 7 Pro ارائه نمی دهد.

طرح

این بند هوشمند جدید شیائومی 8 است. اگرچه اندازه آن به نسل قبلی خود بسیار نزدیک است، اما اگر دقیق تر نگاه کنیم، تفاوت های زیادی پیدا خواهیم کرد. اولین و مهمترین چیز این است که بند دیگر به طور کامل به دور بند پیچیده نمی شود. اکنون ساختار جدیدی دارد که از حذف سریع پشتیبانی می کند. مانند یک ساعت سنتی، می توانید یک طرف بند را با فشار دادن گیره و کشیدن آن به بیرون از بند جدا کنید.

این یک تغییر واقعا کاربردی است که ظاهرهای مختلفی را با بند هوشمند شیائومی 8 به ارمغان می آورد. شیائومی به طور رسمی سه بند در مواد مختلف برای بند عرضه کرده است که همه آنها بسیار زیبا هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند و من معتقدم به زودی تسمه های بیشتری با سبک های مختلف از تولید کنندگان شخص ثالث خواهیم دید.

از نظر جنس بدنه، شیائومی اسمارت بند 8 در نهایت دارای یک فریم فلزی است و مانند اسمارت بند 7 پرو، فریم از طریق فرآیند آبکاری رنگ آمیزی می شود که باعث می شود در مقایسه با قاب پلاستیکی قبلی بسیار ظریف و بادوام تر به نظر برسد. در مقایسه با باند 7، بند جدید نیم میلی‌متر نازک‌تر است و ناحیه حسگر در پایین آن چندان برجسته نیست، بنابراین می‌توانید تجربه پوشیدن راحت‌تری داشته باشید.

صفحه نمایش و نمایشگر

شیائومی Mi Band 8 دارای همان صفحه نمایش 1.62 اینچی AMOLED مدل قبلی خود است و حاشیه آن باریک تر نمی شود، اما به لطف پردازنده قدرتمند جدید، اکنون می تواند صفحه نمایش را به نرخ تازه سازی 60 هرتز برساند.

بنابراین می دانید که حتی باند 7 Pro فقط دارای نرخ تازه سازی 30 هرتز است. البته نرخ تازه‌سازی 60 هرتز افزایش زیادی در استفاده روزانه به ارمغان می‌آورد و همه عملیات شما بسیار روان می‌شوند.


شیائومی ویژگی AOD را به سری های معمولی نیز آورد. اگرچه روشنایی AOD با توجه به عمر باتری هنوز به سختی در نور خورشید رضایت بخش است، اما می توانید آن را طوری تنظیم کنید که بعد از غروب خورشید روشن شود و همچنین باند از تنظیم خودکار روشنایی پشتیبانی می کند.

امکانات

از نظر رابط کاربری و ویژگی‌ها، شیائومی اسمارت بند 8 اکنون از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که جالب‌ترین آنها بوکس هوازی است. به لطف سنسور شتاب داخلی، ما اکنون احتمالاً سبک ترین دستگاه بازی حسی جهان را داریم. بند 8 شیائومی هوشمند خود را بپوشید، درس‌های برنامه تناسب اندام Mi را دنبال کنید و می‌توانید در هر کجا و در هر زمان مشت‌های خود را بچرخانید و کالری بسوزانید.

شیائومی اسمارت بند 8 همچنین دارای لوازم جانبی اختصاصی مفید دیگری به نام لوبیا است. این امکان را به شما می دهد که باند Mi خود را به توری های خود بچسبانید تا فرکانس گام، طول گام و حتی ضربه پای خود را بر روی زمین در حین دویدن بهتر ردیابی کنید. اگر شما یک دونده هستید و می خواهید عملکرد خود را بیشتر کنید، باید واقعا سعی کنید داده های حرفه ای ارائه شده توسط این مربی شخصی را دنبال کنید.

عمر باتری

از نظر عمر باتری، شیائومی ادعا می‌کند که سبک‌تر شیائومی اسمارت بند 8 می‌تواند در استفاده معمولی تا 16 روز دوام بیاورد و با روشن بودن عملکرد AOD، همچنان می‌تواند حدود 6 روز دوام بیاورد. به عنوان یک کاربر قدیمی Mi band، نگران عمر باتری آن نیستم زیرا شیائومی در مورد ارقام رسمی خود در اینجا کاملا صادق بوده است.

اسمارت بند شیائومی 8 با نمایشگر 60 هرتزی و عمر باتری 16 روزه معرفی شد

مقاله قبلی

3 مشخصه کلیدی Xiaomi MIX Fold فاش شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *