خبر

3 مشخصه کلیدی Xiaomi MIX Fold فاش شد

0

انتشارات Xiaomiui و یک منبع آگاه چینی جزئیات زیادی را در مورد Xiaomi MIX Fold 3، محصول بعدی سری گوشی‌های تاشو MIX Fold به بیرون درز کرده‌اند. طبق این نشریه، دستگاه شیائومی با نام رمز “Babylon” و شماره مدل 2308CPXD0C (شماره مدل کوتاه شده: L18) که در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است، در بازار چین با نام Xiaomi MIX Fold 3 عرضه خواهد شد. اعداد “2308” نشان می دهد که قرار است در ماه آگوست راه اندازی شود. حتی بیان می‌کند که این دستگاه احتمالاً در 11 آگوست عرضه می‌شود. سیستم عامل MIUI دستگاه نشان می‌دهد که این دستگاه در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند. در اینجا همه چیزهایی که در مورد MIX Fold 3 شناخته شده است وجود دارد.

مشخصات Xiaomi MIX Fold 3 (شایعه شده)

گفته می شود شیائومی میکس فولد 3 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED FHD+ 120 هرتزی و صفحه نمایش داخلی تاشو 8.02 اینچی OLED FHD+ 120 هرتزی است. هر دو نمایشگر دارای طراحی سوراخ پانچ خواهند بود. انتظار می رود این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود نسخه پیشرفته این دستگاه دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی باشد.

یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های Xiaomi MIX Fold 3 سیستم دوربین چهارگانه لایکا آن است که انتظار می رود شامل سنسور 50 مگاپیکسلی IMX989، دوربین 50 مگاپیکسلی IMX858 فوق عریض، لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی IMX858. این تنظیمات مطمئناً قابلیت های عکاسی استثنایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از نظر شارژ، شایعه شده است که MIX Fold 3 با شارژ سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی عرضه می شود. همچنین گفته می شود که این دستگاه دارای رتبه IP است که محافظت بیشتری در برابر آسیب آب اضافه می کند.

انتظار می‌رود که Xiaomi MIX Fold 3 روی MIUI 14 و Android 13 اجرا شود و جدیدترین ویژگی‌های نرم‌افزاری را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، شایعه شده است که باریک تر و سبک تر از Xiaomi MIX Fold 2 است که ضخامت آن 11.2 میلی متر (حالت تا شده) و وزن 262 گرم است.

انتظار می رود شیائومی MIX Fold 3 در رنگ های چرم مشکی و شیشه سفید در دسترس باشد. متأسفانه در بازارهای خارج از چین در دسترس نخواهد بود.

بررسی شیائومی اسمارت بند 8: حتی می توانید روی آن بازی کنید

مقاله قبلی

رسمی: طراحی شیائومی 14 پرو نهایی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *