خبر

اسمارت بند شیائومی 8 با نمایشگر 60 هرتزی و عمر باتری 16 روزه معرفی شد

0

در رویدادی که در چین برگزار شد، شیائومی مجموعه ای از محصولات جدید از جمله گوشی هوشمند پرچمدار Xiaomi 13 Ultra، سری Xiaomi Pad 6 و غیره را معرفی کرد. شیائومی بند 8 به عنوان جانشین بند 7 سال گذشته وارد شده است. جدیدترین پیشنهاد نسبت به نسل قبلی خود دارای ارتقاء قابل توجهی است. برای دانستن آنچه در خارج از جعبه ارائه می دهد، ادامه دهید.

شیائومی بند 8 همان ماژول قرص شکل را با نمایشگر 1.6 اینچی AMOLED حفظ کرده است. نرخ تازه سازی 60 هرتز، حداکثر روشنایی 600 نیت، حالت AOD و صفحه های ساعت مختلف را ارائه می دهد. این دستگاه تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است.

با جدیدترین پیشنهاد، این برند در حال کنار گذاشتن بند تکی است که برای سال‌ها بخشی از هویت گروه بود. Band 8 دارای سایزهای متفاوت برای انواع بند (مانند چرم، چرم بافته شده، دستبند توخالی و بند TPU) بسته به ترجیح کاربر است. علاوه بر این، ردیاب تناسب اندام نیز می تواند به عنوان آویز با لوازم جانبی گردنبند سازگار استفاده شود. روی بند کفش هم میشه گذاشت.

از نظر تناسب اندام، بند هوشمند شیائومی 8 مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و مانیتور چرخه قاعدگی است. توانایی اندازه گیری سطح استرس و حداکثر VO2 را دارد. ردیاب تناسب اندام دارای حالت بوکس تعاملی است که به کاربران امکان می دهد داده های مربوط به حواس جسمانی یا سیستم های حسی جسمی را در حین انجام حرکات بوکس ردیابی کنند. حالت Running Beam نیز وجود دارد که قادر است فرکانس گام، طول گام، نیروی ضربه به زمین، روش فرود روی زمین و موارد دیگر را در حین دویدن اندازه گیری کند. این دستگاه پوشیدنی از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

Xiaomi Smart Band 8 همچنین دارای بازی‌های داخلی مانند سودوکو و 2048 است. ویژگی‌های راحت مانند اعلان‌ها، به‌روزرسانی‌های آب و هوا و موارد دیگر را ارائه می‌کند. ردیاب تناسب اندام توسط یک واحد باتری 190 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود که ادعا می شود با یک بار شارژ 16 روز استفاده می کند (با AOD غیرفعال).

شیائومی اسمارت بند 8 دارای برچسب قیمتی 239 یوان (34 دلار) برای نسخه استاندارد و نوع NFC آن 279 یوان (40 دلار) قیمت دارد. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه ردیاب تناسب اندام در بازارهای بین المللی وجود ندارد.

کنترلر بازی شیائومی با اتصال سیمی و بی سیم، پشتیبانی Steam منتشر شد

مقاله قبلی

بررسی شیائومی اسمارت بند 8: حتی می توانید روی آن بازی کنید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *