miuiبروزرسانی نرم افزاری

ردمی پد در به روزرسانی MIUI 14 با عملکرد پیشرفته و موتور فوتون صرفه‌جویی در مصرف انرژی همراه است

0

غول فناوری شیائومی اخیراً شروع به ارائه آخرین سیستم عامل MIUI 14 خود به Redmi Pad کرده است که وعده ارائه چندین ویژگی چشمگیر را می دهد. به گفته شیائومی، MIUI 14 روی به حداقل رساندن اشغال سیستم و در عین حال به حداکثر رساندن حذف نصب برنامه تمرکز دارد و در نتیجه تجربه کاربری سریع‌تر، روان‌تر و کارآمدتر را به همراه دارد. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های MIUI 14 «موتور فوتون» است که یک سال است در حال توسعه است و نوید می دهد که تسلط برنامه را تا 88٪ بهبود بخشد.

Redmi Pad MIUI 14
آخرین نسخه پایدار MIUI 14 با شماره نسخه 14.0.5.0.TLYCNXM و حجم بسته به روز رسانی 3.9 گیگابایت برای Redmi Pad منتشر شده است. از آنجایی که این به روز رسانی شامل ارتقاء سیستم عامل اندروید 13 است، به عنوان یک نسخه به روز رسانی قابل توجه در نظر گرفته می شود. این به روز رسانی همچنین شامل آخرین وصله امنیتی گوگل (2023#01) است که امنیت سیستم را بیشتر افزایش می دهد.

موتور فوتون، که برجسته‌ترین به‌روزرسانی MIUI 14 است، از سه جزء اصلی، یعنی تشخیص صحنه هوشمند، زمان‌بندی دینامیک منابع و موتور محاسباتی منابع تشکیل شده است. این سه معماری با هم، روان برنامه های شخص ثالث را بهبود می بخشند و در عین حال در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنند.

به روز رسانی Redmi Pad MIUI 14
جدا از موتور فوتون، MIUI 14 همچنین شامل به‌روزرسانی‌هایی در حفاظت از حریم خصوصی، خدمات خانواده و همکلاسی هوش مصنوعی شیائو است. مرکز شیائومی Mi Miaoxiang نیز ارتقاء قابل توجهی را تجربه کرده است و ویژگی‌های اتصال و قابلیت همکاری بهبود یافته را ارائه می‌کند. مرکز Mi Miaoxiang اکنون از هدست ها، انتقال تلفن و حتی حالت های به اشتراک گذاری صفحه کلید و ماوس برای همکاری آسان بین نوت بوک ها و تبلت ها پشتیبانی می کند.

Redmi Pad دارای صفحه نمایش 10 بیتی LCD 10.61 اینچی با نرخ تجدید 90 هرتز، وسعت رنگ 70 درصد NTSC، روشنایی 400 نیت و گواهینامه نور آبی کم TUV Rheinland است که آن را به تجربه ای بسیار فراگیر و از نظر بصری خیره کننده تبدیل می کند.

در زیر کاپوت، این تبلت از یک پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو G99 6 نانومتری بهره می برد. این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم LPDDR4X با 64 گیگابایت حافظه UFS 2.1، 4 گیگابایت / 6 گیگابایت رم LPDDR4X با 128 گیگابایت حافظه UFS 2.1 و حافظه قابل ارتقا با microSD است.

Redmi Pad بر روی Android 12 با MIUI 13 for Pad اجرا می شود و تجربه کاربری روان و شهودی را ارائه می دهد. این تبلت همچنین دارای دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری Full HD و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی با 105 درجه FOV است.

این دستگاه دارای طراحی باریک و سبک وزن با ابعاد 250.5×158.1×7.1 میلی متر و وزن 465 گرم است. همچنین دارای صدای USB Type-C، Dolby Atmos، چهار بلندگو و میکروفون دوگانه است که آن را برای مقاصد سرگرمی و ارتباطی ایده آل می کند.

Redmi Pad دارای گزینه‌های اتصال Wi-Fi 802.11 ac (2.4 گیگاهرتز + 5 گیگاهرتز)، بلوتوث 5.3 و USB Type-C است که اتصال یکپارچه را در دستگاه‌های مختلف تضمین می‌کند. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می شود که آن را برای استفاده طولانی مدت در حال حرکت عالی می کند.

کیبورد و ماوس بی‌سیم شیائومی ست ۲ با طراحی بهبود یافته و عمر باتری بیشتر معرفی شد

مقاله قبلی

شیائومی پشتیبانی نرم افزاری Redmi Note 8، Redmi 8A Dual و دو گوشی دیگر را به حالت تعلیق درآورد.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *