بروزرسانی نرم افزاریکاربردی

به روزرسانی سیستم عامل سمارت بند 7 پرو، تقویم، آیکن های پیام و بهینه سازی را اضافه کرد

0

شیائومی به روزرسانی سیستم عامل برای Smart Band 7 Pro ، نسخه 1.4.70 خود را منتشر کرده است و چندین پیشرفت را در ویژگی های دستگاه و تجربه کاربر به ارمغان می آورد.

از جمله توابع جدید اضافه شده به Xiaomi Smart Band 7 Pro ، ویژگی “تقویم” است که به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت به برنامه ها و قرارهای خود از گروه و گزینه “خاموش کردن Watchface” دسترسی پیدا کنند ، که مانع از تغییرات تصادفی در ساعت مچی می شود بشر این بروزرسانی همچنین شامل ویژگی “Find Your Band” است و به کاربران این امکان را می دهد تا دستگاه خود را از طریق تلفن هوشمند خود پیدا کنند و لرزش گروه را تحریک کنند.


علاوه بر این ، به روزرسانی سیستم عامل عملکرد “STAT Switch Switch” را معرفی می کند و به کاربران کنترل بیشتری بر اعلان های فشار هدف STAT می دهد. این بروزرسانی همچنین صحت الگوریتم های خواب ، کالری و ورزش دستگاه را به همراه بهبود تجربه کلی مرتبط با شماره گیری و رفع سایر مشکلات مرتبط با تجربه بهینه می کند.

این بروزرسانی همچنین نمادهای نمایش اعلان پیام را برای برنامه های بیشتر اضافه می کند و استراتژی حافظه پنهان آب و هوا را برای بهبود عملکرد دستگاه بهینه می کند.

با این حال ، عملکرد “یادآوری آمار” از بروزرسانی حذف شده است. شیائومی خاطرنشان می کند که بهینه سازی های 3 و 4 نیاز به به روزرسانی همزمان برنامه دارند که به زودی منتشر می شود.

Xiaomi Smart Band 7 Pro دارای صفحه نمایش لمسی 1.64 اینچی HD 2.5D AMOLED با وضوح 456 × 456 پیکسل ، 326 PPI و حداکثر 500 عدد روشنایی است. این سازگار با Android 6.0 و بالاتر و iOS 12.0 و بالاتر است و از سیستم های بلوتوث 5.2 و GNSS پشتیبانی می کند که شامل Beidou ، GPS ، Glonass ، Galileo و QZSS است.

از دیگر ویژگی های Smart Band 7 Pro می توان به مقاومت در برابر آب 5ATM ، ضربان قلب نوری و سنسورهای اکسیژن خون ، سنسور حرکت شش محوره ، 110+ حالت تمرین ، ردیابی مداوم ضربان قلب ، نظارت مداوم اشباع اکسیژن خون ، ردیابی خواب 24/7 ، ردیابی سلامت زنان و کنترل های هوشمند مانند موسیقی و کنترل دوربین از راه دور ، پاسخ سریع پیام و هشدارهای تماس دریافتی.

این گروه همچنین دارای 150+ چهره جدید با پشتیبانی AOD ، میکروفون برای الکسا بدون هندزفری و باتری 235 میلی آمپر ساعتی است که تا 12 روز عمر باتری را با استفاده معمولی و زمان شارژ حدود یک ساعت ارائه می دهد. وزن آن فقط 20.5 گرم (وزن بدون بند مچ دست) است و دارای طول قابل تنظیم از بند مچ دست 130-205 میلی متر است.

Xiaomi Smart Band 7 Pro Firmware نسخه 1.4.70 اکنون در دسترس است و به کاربران توصیه می شود در صورت درخواست ، دستگاه و برنامه مرتبط را به روز کنند.

مشخصات کلیدی Xiaomi Civi 3 لو رفتن چیپست، دوربین ها را فاش می کند

مقاله قبلی

شیائومی واچ اس 1 پرو با صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED، حاشیه های بسیار نازک معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *