miuiبروزرسانی نرم افزاری

MIUI 13 تغییراتی را ایجاد خواهد کرد

0

شیائومی به دلیل ایجاد تغییراتی در بیلدهای بتای هفتگی MIUI شناخته شده است. قبل از معرفی MIUI 13، کانال بتا با تغییرات اساسی در طراحی، ویژگی‌های جدید و حذف‌ها بازسازی می‌شود. بیایید نگاهی به تغییرات آخرین نسخه MIUI Beta 21.12.4 بیندازیم.

طبق گفته‌های شیائومی، شیائومی چند مورد را حذف کرده، دوتایی از ویژگی‌های جدید را اضافه کرده و تغییراتی را در یکی از ویژگی‌های موجود در ساخت MIUI Beta 21.12.4 اعمال کرده است.

حذف والپیپر Screen On Time و Weather Super Wallpaper

اول از همه، آخرین نسخه بتا MIUI دیگر گزینه ای برای بررسی به موقع صفحه نمایش (SOT) ندارد. برای کسانی که نمی دانند، گوگل این ویژگی را با اندروید 12 حذف کرد.

 

 

از این رو، به نظر می رسد شیائومی ردپای غول جستجو یعنی گوگل را دنبال می کند. در حال حاضر، این تغییر فقط برای دستگاه‌هایی اعمال می‌شود که از نسخه‌های MIUI مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده می‌کنند.

کاربران باید از هر برنامه شخص ثالثی که انتخاب می کنند برای بررسی اطلاعات SOT استفاده کنند.

 

 

جالب اینجاست که غول فناوری چینی Weather Super Wallpaper را نیز حذف کرده است که در ژانویه اضافه شده بود. حتی با نصب نسخه V3.0.1.0 برنامه MIUI Weather نیز از بین می رود.

Watermark و Mi Drive را در File Manager ثبت کنید

برنامه دوربین MIUI هنگام اسکن اسناد، گزینه واترمارک دریافت می کند. با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند اسناد مهم خود را از کپی غیر مجاز محافظت کنند.

 

علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند مستقیماً به فایل های خود از Xiaomi Cloud در داخل خود برنامه مدیریت فایل MIUI دسترسی داشته باشند. این به دلیل میانبر MiDrive جدید در برنامه امکان پذیر است.

 

 

سطح باتری پایین کاهش یافته است

در نهایت، شیائومی هشدار سطح باتری کم در MIUI را از 30 درصد به 15 درصد کاهش داده است. قبلاً برای نصب یک سیستم حداقل 30 درصد باتری نیاز داشت. اما اکنون با تغییر جدید تنها 15 درصد کافی است.

 

 

ما انتظار داریم که شیائومی تغییرات بیشتری را قبل از انتشار رسمی MIUI 13 در هفته های آینده ارائه کند.

شیائومی 11 LE این هفته معرفی می شود: گزارش

مقاله قبلی

Xiaomi 12 Pro 3C دارای گواهینامه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *