miuiبروزرسانی نرم افزاریخبر

شیائومی در حال آزمایش به‌روزرسانی پایدار MIUI 15 در شیائومی 13 است

0

طبق گزارش جدید شیائومی، شیائومی در حال آزمایش به‌روزرسانی پایدار MIUI 15 برای Xiaomi 13 است. این اتفاق یک هفته پس از تعلیق توسعه MIUI 14 توسط شیائومی برای چندین گوشی هوشمند از جمله سری Xiaomi 13 رخ داد.

این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش ساخت MIUI 15 “MIUI-V15.0.0.1.UMCCNXM” برای دستگاه است. این بیلد برای بهینه سازی تجربه کاربر، رفع مشکلات احتمالی و موارد دیگر استفاده می شود.

MIUI 15 مبتنی بر آخرین سیستم عامل اندروید 14 گوگل است و انتظار می رود تجربه کاربری جدیدی را به دستگاه های شیائومی ارائه دهد. بر بهبود امنیت، بهینه سازی عملکرد و بهبود رابط کاربری تمرکز دارد.

MIUI 15 زمان راه‌اندازی برنامه را کوتاه‌تر می‌کند، تجربه اسکرول نرم‌تر و عملیات چند وظیفه‌ای سریع‌تر را به ارمغان می‌آورد و کارایی کاربر را بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این، شیائومی همچنین در حال آزمایش به‌روزرسانی پایدار MIUI 15 برای Xiaomi 13 Ultra و Redmi K60 Pro است. شماره ساخت این دستگاه ها به ترتیب MIUI-V15.0.0.1.UMACNXM و MIUI-V15.0.0.1.UMKCNXM است.

این نشان می دهد که شیائومی در حال پیشرفت خوبی در توسعه MIUI 15 است و احتمالاً این به روز رسانی پایدار در ماه های آینده برای دستگاه های شیائومی بیشتری منتشر خواهد شد.

هم کاری شیائومی با Padget Electronics در هند برای تقویت موقعیت در بازار

مقاله قبلی

اولین خودروی شیائومی که از Apple CarPlay پشتیبانی می کند، بسیاری را شگفت زده کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *