خبر

مشخصات کلیدی Xiaomi Civi 3 لو رفتن چیپست، دوربین ها را فاش می کند

0

سال گذشته در ماه سپتامبر، شیائومی گوشی هوشمند Xiaomi Civi 2 را معرفی کرد. مانند گوشی‌های اصلی Civi و Civi 1S که در گذشته عرضه شده‌اند، Civi 2 نیز به‌عنوان یک تلفن متمرکز بر زن در دسترس قرار گرفت. اکنون، یک فاش جدید مشخصات کلیدی Civi 3 آینده را فاش کرده است.

مشخصات Xiaomi Civi 3 (تایید نشده)

Xiaomi Civi 3 دارای صفحه نمایش Full HD+ است که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. به احتمال زیاد، می تواند به صفحه نمایش AMOLED با لبه های خمیده و بریدگی قرصی برای دو دوربین جلو مجهز شود.

این فاش همچنین بیان می کند که Civi 3 دارای دو دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو است. Civi 2 دارای دو واحد فلاش LED با روشنایی جلو برای گرفتن عکس های سلفی روشن تر در شرایط کم نور است. این احتمال وجود دارد که Civi 3 همچنین دارای LED های دوگانه در جلو باشد.

تنظیمات دوربین پشتی دستگاه دارای دوربین اصلی Sony IMX800 خواهد بود. وی همچنین اظهار داشت که هیچ اصلاح اساسی در دوربین های کمکی انجام نخواهد شد. برای یادآوری، Civi 2 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، لنز 20 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو است.

چیپست سری 7 اسنپدراگون در تمامی مدل های قبلی سیوی استفاده شده بود. با این حال، به نظر می رسد که شیائومی ممکن است یک SoC مدیاتک را روی Civi 3 ارائه دهد. ماه گذشته، DCS ادعا کرد که Civi 3 از SoC Dimensity 8200 استفاده خواهد کرد. او یک بار دیگر در نشت جدید اعلام کرده است که D8200 دستگاه را تغذیه می کند.

بقیه مشخصات شیائومی سیوی 3 در دست نیست. Civi 2 در زمان عرضه 2399 یوان (348 دلار) قیمت داشت. از این رو، این احتمال وجود دارد که جانشین با برچسب قیمت مشابهی وارد شود.

منابع رسمی تایید کردند: سری 13 اس شیائومی وجود ندارد.

مقاله قبلی

به روزرسانی سیستم عامل سمارت بند 7 پرو، تقویم، آیکن های پیام و بهینه سازی را اضافه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *