بررسیمقایسه

مقایسه: اوپو، می و ریلمی بند، مچ بندهای سلامتی

0

OPPO از اولین بند هوشمند خود در چین رونمایی کرد و از نظر ظاهری بسیار جذاب است. این محصول با تمام ویژگی هایی که شما در سال 2020 از یک بند هوشمند انتظار دارید ، ارائه می دهد ، اما قیمت بسیار مناسبی دارد. OPPO در بازار بند هوشمند شروع به کار کرد و در حال حاضر دستگاه کاملی را ارائه می دهد: اما آیا مچ بند OPPO واقعاً بهترین انتخابی است که می توانید از یک سازنده اصلی تلفن های هوشمند انتخاب کنید؟ در حالی که منتظر رونمایی Xiaomi Mi Band 5 هستیم ، در اینجا مقایسه مشخصات با جالب ترین رقبای آن وجود دارد: Xiaomi Mi Band 4 و Realme Band.

بخوانید: نشت: می بند ۵ شیائومی با NFC جهانی، DND سفارشی عرضه خواهد شد

OPPO Band Xiaomi Mi Band 4 Realme Band
نمایش رنگی 1.1 اینچی، AMOLED، شیشه منحنی رنگی 0.95 اینچی، AMOLED، شیشه منحنی رنگی 0.96 اینچی، شیشه مسطح
مقاومت آب حداکثر 5 اتمسفر (50 متر) حداکثر 5 اتمسفر (50 متر) IP68 (1.5 متر)
پشتیبانی اطلاعیه ها دارد دارد دارد
NFC بله (اختیاری) بله (اختیاری) ندارد
عمر باتری تا 14 روز تا 20 روز تا 9 روز
پورت شارژ سفارشی سفارشی USB-A
سنسور ضربان قلب دارد دارد دارد
ویژگی های اضافی سنسور SpO2 ، حسگر HR حسگر HR حسگر HR
تعداد حالت های ورزشی 12 6  9

طراحی و نمایش

مچ بند OPPO در دو نسخه متفاوت برای طراحی متفاوت از یکدیگر ارائه می شود: نسخه Sport که ظاهری کلاسیک تر شامل بند TPU و یک نسخه Fashion با یک حلقه فلزی زیبا دارد. نسخه Fashion قطعاً زرق و برق دار به نظر می رسد. این بند هوشمند همچنین از یک شیشه جلو خمیده 2.5D بهره می برد که زیبایی آن را حتی بیشتر نشان می دهد. مچ بند اوپو قطعاً ظریف ترین مچ بند هوشمند این سه گانه است ، اما بندهای بیشتری را برای Xiaomi Mi Band 4 پیدا خواهید کرد.

مچ بند Realme ظاهری کاملاً متفاوت دارد: بسیار اسپرت و هدفمند جوانان است. بند OPPO همچنین به پیشرفته ترین نمایشگر مجهز شده است. این پنل نه تنها دارای یک صفحه نمایش 1.1 اینچی گسترده تر و فناوری AMOLED است ، بلکه همچنین پوشش کامل DCI-P3 را نیز ارائه می دهد. نمایشگر OLED را از Xiaomi Mi Band 4. داریم و OPPO بند و Xiaomi Mi Band 4 تا 5 اتمسفر (50 متر) ضد آب هستند ، در حالی که Realme Band تا 1.5 میلی متر ضد آب است. می توانید در هنگام شنا از همه آنها استفاده کنید.

نرم افزار و ویژگی ها

مچ بند OPPO در مورد ویژگی ها ، حداقل روی کاغذ ، برنده است. در واقع ، تنها سنسور SpO2 است که می تواند سطح اکسیژن موجود در خون را کنترل کند. می تواند یک اندازه گیری در هر ثانیه را به مدت 8 ساعت قبل از اتمام شارژ انجام دهد. بند OPPO همچنین از حالت های ورزشی بیشتری پشتیبانی می کند: حداکثر 12 ، از جمله شنا و حالت دویدن در مسافت طولانی برای سوزاندن کالری بیشتر با خستگی کمتری.

این بند هوشمند حتی می تواند با بی نظمی در ضربان قلب و مشکلات خواب مربوط به اکسیژن خون ، کاربر را هشدار دهد. همچنین یک نسخه NFC از بند OPPO با پشتیبانی از پرداخت های تلفن همراه از طریق AliPay وجود دارد. می بند 4 شیائومی دارای سنسور ضربان قلب بسیار دقیق و NFC اختیاری است ، اما فاقد سنسور SpO2 است و از حالت های ورزشی کمتری پشتیبانی می کند. بند 5 ریلمی حداکثر 9 حالت ورزشی را پشتیبانی می کند ، اما فاقد NFC و سنسور SpO2 نیز هست. توجه داشته باشید که در حالی که OPPO Band و Realme Band از نظر ردیابی فعالیت در داخل نرم افزار خود غنی تر هستند ، Xiaomi Mi Band 4 از یک برنامه همراهی (Xiaomi Mi Fit) پشتیبانی می کند.

باتری

شیائومی Mi Band 4 دارای طولانی ترین عمر باتری است: تا 20 روز با یک بار شارژ ادامه دهید. مدال نقره با 14 روز به مچ بند OPPO می رسد، در حالی که Realme Band فقط حداکثر 9 روز طول می کشد. بند OPPO و Mi Band 4 را می توان از طریق یک شارژر معمولی شارژ کرد ، در حالی که Realme Band به شارژ نیاز ندارد: اگر بند را جدا کنید ، می توانید یک کانکتور USB-A پیدا کنید که به طور مستقیم به پورت USB-A وصل شود. رایانه شخصی ، شارژرهای تلفن هوشمند و موارد دیگر.

بهمون بگین کدوم یکی  رو استفاده می کنین و کدوم یکی از نظر شما بهتره؟

نقاط ضعف و قوت

بند اوپو

نقاط قوت

  • نمایش بهتر
  • طراحی شیک
  • سنسور SpO2
  • حالت های ورزشی بیشتر
  • اتصال NFC اختیاری

نقاط ضعف

  • چیز خاصی نیست
بند 4 شیائومی

نقاط قوت

  • جامعه بزرگتر
  • لوازم جانبی بیشتر
  • اتصال NFC اختیاری
  • عمر باتری طولانی تر

نقاط ضعف

  • حالت های ورزشی کمتری در دسترس
بند ریلمی

نقاط قوت

  • قیمت عالی
  • شارژ USB-A
  • حالت های ورزشی زیاد

نقاط ضعف

  • عمر باتری کوتاه تر

شیائومی Haylou LS04 سرانجام با باتری آماده به کار 30 روزه و حالت اسپرت متفاوت راهی بازار شد

مقاله قبلی

شیائومی به زودی از مانیتور جدید بازی 27 اینچی رونمایی می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *