خبر

شیائومی به زودی از مانیتور جدید بازی 27 اینچی رونمایی می کند

0

شیائومی قصد دارد مانیتور بازی 27 اینچی را با نرخ تازه سازی 165 هرتز به بازار عرضه کند. جدا از این ، این شرکت همچنین یک پاور بانک جدید با ظرفیت 30000mAh را منتشر خواهد کرد.

هر دو محصول از اوایل هفته جاری وارد بازار چین می شوند. مانیتور 27 اینچی با سرعت تازه سازی 165 هرتز به بازار عرضه می شود. بنابراین ، این موضوع نشان می دهد که این یک مانیتور بازی خواهد بود. به عنوان یک یادآوری ، این شرکت در اکتبر گذشته مانیتور بازی خمیده 34 اینچی را راه اندازی کرده است. اما با سرعت تازه سازی 144 هرتز به بازار آمد.

در مورد پاوربانکی که در بالا به آن اشاره کردیم ، باید این محصول Xiaomi Mi باشد ، به هر حال ، این بالاترین ظرفیت پاور بانک از برند شیائومی خواهد بود. در حال حاضر ، این تنها چیزی است که ما در مورد این دو محصول می دانیم.

برخی منابع قیمت آن را کمتر از 600 یوان (85 دلار) تعیین کرده اند. همچنین باید بگوییم که این اخبار از یک منبع کاملاً معتبر تهیه شده است.

علاوه بر این ، این منبع همچنین اظهار داشت که مانیتور بازی 27 اینچی شیائومی در ماه ژوئیه و مانیتور بازی 24.5 اینچی شیائومی در ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود. مانیتور 29.5 یا 27 اینچی شیائومی 4K در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. برند Redmi همچنین برنامه هایی برای مانیتورهای معمولی 27 اینچی ، مانیتورهای بازی 27 اینچی و مانیتورهای بازی 23.8 اینچی دارد. اما زمان هنوز مشخص نشده است.

منبع : https://pricebaba.com/blog/xiaomi-27-inch-165-hz-monitor-30000-mah-powerbank-china-launch-soon-exclusive

مقایسه: اوپو، می و ریلمی بند، مچ بندهای سلامتی

مقاله قبلی

لامپ محافظ چشم تاشو Xiaomi Mijia Lite Descon منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *