خبر

شیائومی Haylou LS04 سرانجام با باتری آماده به کار 30 روزه و حالت اسپرت متفاوت راهی بازار شد

0

در تاریخ 4 ژوئن 2020 ، سرانجام ، پس از شایعات فراوان ، شیائومی از طریق زیر مارک Youpin ، شیائومی Haylou LS04 جدید ، ساعت هوشمند خورشیدی را راه اندازی کرد. مشخصات موجود در ساعت هوشمند بدنه فلزی است که نمای تهاجمی به ساعت می بخشد. باتری عالی این ساعت جدید در حدود 30 روز پشتیبان چشمگیری خواهد داشت.

مشخصات شیائومی Haylou LS04:

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، ساعت هوشمند دارای بدنه فلزی است ، بنابراین نیازی به نگرانی درباره عمر ساعت ندارید. این بدنه فلزی دوام بیشتری خواهد داشت و سالها می توانید از این ساعت استفاده کنید. طراحی ساعت از فلسفه مینیمالیستی پیروی می کند. شماره گیری گرد ساعت با صفحه نمایش 1.28 ظاهری اسپرت به شما می بخشد و این فلز روی بدنه به شما امکان می دهد ساعت را برای مصارف روزانه خود بپوشید. وضوح تصویر 240X240px ظاهر بهتری به شما نشان می دهد و روشنایی به شما کمک می کند تا آن را در نور روز نیز هدف خود قرار دهید.

تسمه های شیائومی Youpin LS04 از سیلیکون ساخته شده اند. سیلیکون ، مثل همیشه ، برای پوشیدن راحت توصیه می شود. اگر شما کسی هستید که از آن تسمه های چرمی قدیمی حساسیت می گیرید ، پس مشخصا این یکی برای شماست.

سایر ویژگی هایی که در این ساعت به دست می آورید سنسورهای ضربان قلب هستند که ضربان قلب شما را 24/7 نظارت می کنند. شما 12 حالت مختلف ورزشی را دریافت می کنید که با توجه به نیاز خود می توانید تغییر دهید.

شیائومی Youpin LS04 جدید دارای نشان IP68 مقاومت در برابر آب می باشد و این باعث می شود در حین حادثه احساس امنیت کنید. همانطور که قبلاً گفته شد ، این باتری از پشتیبان گیری باتری 30 روزه بهره می برد که بسیار بیشتر از LS01 است. این ساعت هوشمند جدید 179 یوان قیمت دارد.

شیائومی Redmi 9 تقریباً رسمی شد. نشر قیمت و مشخصات در سایت ها

مقاله قبلی

مقایسه: اوپو، می و ریلمی بند، مچ بندهای سلامتی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *