بررسینقد و بررسی

بررسی لپ تاپ A1 با قابلیت 360 درجه

0

لپ تاپA1 یک مینی لپ تاپ دیگر از One Netbook است ،شرکتى كه متخصص در کامپیوترهای جمع و جور است.این بار One Netbook A1 Engineer PC برای مهندسان طراحی شده است. اين لپ تاپ A1 دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی Full HD، پشتیبانی از قلم، صفحه کلید QWERTY با نور پس زمینه و به اندازه کافی بزرگ برای تایپ لمسی مي باشد. همچنين داراى لولای مفصل است که به شما امکان می دهد صفحه را 180 درجه بچرخانید و آن را صاف يا تا کنید كه بتوانيد آن را از مینی لپ تاپ به مینی تبلت تبديل كنيد. این دستگاه ویندوز 10 را اجرا می کند و همچنين از لینوکس پشتیبانی می کند.

اين نت بوک A1 همراه با پردازنده Core M3-8100Y،تا 3.4 گیگاهرتز و با ویندوز 10 طراحی باحال فعال را پذیرفته است. سرعت بارگذاری برنامه اين لپ تاپ بهبود یافته و عملکردى بسيار عالی دارد. این لپ تاپ فوق العاده جمع و جور است که در زمینه مهندسان شبکه نیز فعال است و ابزاری برای افزایش بهره وری مناسب برای همه صنایع است. در ضمن داراى 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256/512 گیگابایت SSD (M.2 NVMe PCI-e)، مجهز به اسلات کارت MicroSD، ظرفیت نامحدود ، استفاده راحت می باشد. مينى لپ تاپ ONE-NETBOOK A1 می تواند به راحتی کار کند و بدون نگرانی از ظرفیت می توانید از آن استفاده کنید. همچنين از یک باتری با ظرفیت زیاد 6000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد کمبود شارژ باتری از آن استفاده کنید.

 

لپ تاپ A1 با وزن 500گرم (كمى بيشتر) و ابعاد 173x136x19 میلی متر، مطمئناً قابليت حمل آسان و بهره وری را افزایش می دهد و رویایی است که براى متخصصان محقق شده است. لپ تاپ A1 به یک پورت سریال Native RS-232 مجهز است و به شما امکان می دهد هر دستگاه پشتیبانی شده را به برق متصل کرده و به کار خود بپردازید. در ضمن داراى نمایشگر 7 اینچی با وضوح کامل HD 1920 x 1208، پشتیبانی از فشار 2048 گام برای یک قلم، مجهز به صفحه چرخان سه بعدی جدید، صفحه سه بعدی چرخان، کریستال مایع ایستاده به صورت عمودی و کریستال مایع 180 درجه می باشد.

همانطور که یک مدیر IT به اتصال دائمى نیاز دارد، One Netbook A1 اين قابليت را تحت پوشش قرار داده است! داراى دسترسی به اینترنت با یک پورت اترنت RJ45 با سرعت 1 گیگابایت بر ثانیه و Wi-Fi دو باند است، كه دسترسی به اینترنت بیشتر از قبل شده است.اين لپ تاپ براى همه متخصصان فناوری اطلاعات، مدیران سیستم، تکنسین ها، مکانیک اتومبیل و… بسيار مناسب مي باشد و با پردازنده سریع، صفحه نمایش پویا و انعطاف پذیر لمسی، پورت RS-232؛ پورت شبکه Gigabit RJ45، باتری بزرگ و ویندوز 10 با پشتیبانی از “Windows Hello” (از طریق اثر انگشت) همراه می باشد. علاوه بر اتصال سیمی، این لپ تاپ همچنین دارای بلوتوث 4.2 و 2.4 / 5GHz WiFi است و صفحه کلید انگلیسی آن دارای نور پس زمینه است.همچنين در زیر نمایشگر ، حتی یک تشخيص اثر انگشت نیز مشاهده خواهید کرد.

پروژه ساخت اتومبيل شيائومى

مقاله قبلی

افشا Redmi Note 10 Pro Max انواع RAM، فضای ذخیره سازی و رنگ را نشان می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *