بررسینقد و بررسی

خلاصه شیائومی 12S Ultra: مشخصات، طراحی و موارد دیگر

0

رونمایی از سری 12 اس شیائومی نزدیک است. این شرکت قرار است سه مدل از جمله مدل پایه 12S، 12S Pro و 12S Ultra را وارد بازار کند. ما قبلاً یک شایعه را برای دو مدل اول پوشش داده‌ایم، بنابراین اکنون، بیایید نگاهی به نسخه نهایی نیز بیندازیم.

طرح

برخلاف شیائومی 12 اس و 12 اس پرو، این غول فناوری چینی هنوز طراحی مدل 12 اس اولترا را رسماً به نمایش نگذاشته است. این شرکت اخیراً یک پوستر تصویری تیزر منتشر کرده است که نگاهی اجمالی به کل خط تولید به ما ارائه می‌دهد، اگرچه در سایه پنهان شده بود و هیچ جزئیات دقیق‌تری قابل تشخیص نبود. با این حال، ما شایعات خاصی برای طراحی آن داریم. این گوشی پرچمدار ممکن است دارای یک جزیره بزرگ دوربین مستطیلی باشد که چندین سنسور تصویر را در خود جای داده است.

همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برند لایکا را در این ماژول ببینیم. در همین حال، احتمالاً قسمت جلویی دارای حاشیه‌های حداقلی و یک سوراخ پانچ هم تراز در مرکز مانند دو مدل دیگر سری 12S است. سایر جزئیات کوچکتر احتمالاً شامل گزینه هایی مانند IR blaster، صدای Harmon Kardon، پورت USB Type C و پنل پشتی ساخته شده از یک پنل شیشه ای مات خواهد بود.

مشخصات فنی
در ابتدا، این برند قرار بود این مدل را در ماه های مارس و آوریل با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه کند. اما از آنجایی که عرضه به تعویق افتاد، شرکت تصمیم گرفت به جای آن از Snapdragon 8+ Gen 1 SoC استفاده کند. این چیپست احتمالا با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. در قسمت جلویی، انتظار می‌رود این گوشی درجه یک دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن QHD+، نرخ رفرش 120 هرتز و تراکم پیکسلی 521 ppi باشد.

این پنل حتی دارای اسکنر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر نیز خواهد بود. سایر ویژگی‌ها شامل بلندگوهای استریو Hardmon Kardon، WiFi 6E، بلوتوث 5.2، IR blaster و پوسته سفارشی MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 است. در زیر کاپوت، انتظار می‌رود که دستگاه از یک بسته باتری بزرگ 4800 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه کند که از شارژ سریع سیمی 67 واتی، همراه با شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

دوربین

در صحبت کردن در مورد دوربین های خود، این برند تأیید کرده است که Xiaomi 12S Ultra دارای سنسور اصلی Sony IMX989 خواهد بود. این یک سنسور بزرگ با اندازه 1 اینچ است که وضوح 50 مگاپیکسلی دارد و شایعه شده است که با یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی که دارای زوم اپتیکال 5 برابر است، جفت می شود، در حالی که ممکن است جلوی آن 20 مگاپیکسلی باشد. عکاس سلفی جزئیات مربوط به کل ماژول دوربین هنوز واضح است، بنابراین باید منتظر رویداد راه اندازی باشیم.

مقایسه: Mi Box 4S Max در مقابل Mi Box 4S Pro

مقاله قبلی

روتر سه باند شیائومی HomeWiFi با برد حداکثر 1500 متر مربع عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *