بررسینقد و بررسی

شیائومی Civi 1S: تاریخ عرضه، مشخصات، قیمت و طراحی

0

شیائومی تایید کرده است که Civi 1S را اواخر این هفته در چین عرضه خواهد کرد. دومین دستگاه از سری Civi جانشین نسخه اصلی (Civi) نیست، بلکه یک نسخه به روز شده است.

Civi مجموعه جدیدی از گوشی های هوشمند این شرکت است که مخاطبان زن در چین را هدف قرار داده است. اولین گوشی شیائومی سیوی در پایان ماه سپتامبر معرفی شد.

با این حال، بیایید نگاهی به تمام جزئیات موجود در مورد Civi 1S در این مقاله بیندازیم. ما نه تنها در مورد تاریخ عرضه، بلکه در مورد طراحی، مشخصات فاش شده و قیمت مورد انتظار صحبت خواهیم کرد.

تاریخ عرضه

شیائومی Civi 1S در رویدادی در 21 آوریل در چین رونمایی خواهد شد. این کنفرانس از ساعت 14 به وقت تهران آغاز خواهد شد. این رویداد به صورت زنده در Weibo و دیگر پلتفرم های پخش ویدیوی معروف چینی پخش خواهد شد

طراحی

شیائومی به طور رسمی از طراحی شیائومی Civi 1S رونمایی کرد. تیزر ویدیویی کوتاه و رندرهای تبلیغاتی نشان می دهد که ظاهر دستگاه مشابه شیائومی سیوی اصلی خواهد بود.

این گوشی دارای یک جزیره دوربین عقب مستطیلی خواهد بود. سنسورها به صورت مثلثی با یک سنسور اصلی بزرگ در بالا و دو سنسور ثانویه در زیر آن قرار خواهند گرفت.

پنل پشتی گوشی دارای روکش درخشان و فریم آن فلزی خواهد بود. در نهایت، نمایشگر منحنی مدل اصلی را نیز حفظ خواهد کرد.

مشخصات

چندین راهنمایی کننده مشخصات شیائومی Civi 1S را فاش کرده اند و جزئیات آنها با یکدیگر مطابقت دارد. اول از همه، این گوشی دارای پنل 6.55 اینچی LTPO AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه نمایش دارای وضوح +FHD و یک سوراخ پانچ در مرکز است.

علاوه بر این، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G Plus به همراه رم 8/12 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128/256 گیگابایتی مجهز خواهد بود. برای مقایسه، شیائومی سیوی اصلی دارای صفحه نمایش AMOLED غیر LTPO و چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G است.

دوربین های Civi 1S با Civi اصلی متفاوت خواهد بود. گفته می شود مدل جدیدتر با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX616 به جای سنسور 32 مگاپیکسلی ISOCELL GD1 سامسونگ عرضه می شود.

سیستم دوربین عقب شامل یک سنسور تک رنگ 2 مگاپیکسلی به جای یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. راه‌اندازی شامل یک شوتر اصلی 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ و یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 است. Xiaomi Civi اصلی با OIS عرضه نمی شود.

اگرچه گوشی هوشمند آینده از همان باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مدل قدیمی پشتیبانی می‌کند، اما می‌تواند از شارژ سریع 67 واتی به جای شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی کند.

از نظر نرم افزاری، Civi 1S رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را بوت می کند. در حالی که Civi اصلی با MIUI 12.5 مبتنی بر Android 11 عرضه شد و به MIUI 12.5 Enhanced Edition و Android 12 MIUI 13 به روز شد.

گفته می‌شود که ناظر جرایم مالی هند، مانو جین، رئیس سابق شیائومی هند را دعوت کرده است

مقاله قبلی

مقایسه: وی وو Pad در برابر شیائومی Pad 5

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *