بروزرسانی نرم افزاریخبر

برخی از کاربران Mi 10 پس از بروزرسانی جدید از سطح کم صدا شکایت دارند اما آزمایش شیائومی برعکس است

0

به تازگی ، برخی از کاربران Mi 10 در انجمن شیائومی پس از آخرین بروزرسانی MIUI 12 نسخه 6.15 توسعه ، شکایتی در مورد کاهش میزان صدا در بلندگو ارائه دادند. کاربران ادعا کردند که میزان بلندگو در تلفن هایشان در مقایسه با زمان اجرای تلفن های هوشمند 5.24 ، کاهش یافته است.

برای تعیین اشتباه بودن ، مهندسین MIUI شیائومی با شاکیان تماس گرفتند و در آستانه ملاقات برنامه ریزی شده خود در خانه برای مقایسه صدای بلندی مدل های آسیب دیده با یک تلفن هوشمند مشابه که هنوز نسخه قبلی را اجرا می کند ، پرداختند. کشف شد که ولوم ها هنوز یکسان هستند. مهندسین بیشتر تلفن ها را به اتاق آنهوایی شرکت بردند و بازنشانی ها همچنان یکسان بودند.

بلندی هر بلوک حجم اندازه گیری شد و دو نسخه در اصل در بلوک های جلد 15th یکسان بودند. منحنی پاسخ فرکانس بلندگو در سطح 12 ، 8 و 5 نیز اندازه گیری شد. منحنی پاسخ فرکانس دو نسخه مشخص شد که یکسان هستند.

تیم MIUI فاش کرد که تنظیمات تنظیم صدا از نسخه ماه آوریل تغییر نکرده است ، زیرا توجه به MIUI 12 متمرکز شده است.

یک مورد که می توانیم از این امر استفاده کنیم ، پشتیبانی نرم افزاری چشمگیر است که شیائومی در اختیار کاربران قرار می دهد. معمول است که ببینید OEM ها پشتیبانی سخت افزاری را ارائه می دهند ، اما برای نرم افزار ، این مورد را در بین بالاترین نصب شده بدست می آورید. نه این که شیائومی کاملاً عالی باشد ، بروزرسانی جنجالی شیائومی Mi Mix 3 5G و Mi A3 اندروید 10 جنجالی هنوز در ذهن کاربران تازه است. در کل ، این شرکت با توجه به ارائه پشتیبانی نرم افزاری به میلیون ها کاربر MIUI در چین و جاهای دیگر ، دقیقاً خوب عمل کرده است.

چمدانی فلزی Xiaomi 2 ، چمدانی است که برای کاربر تجاری طراحی شده است

مقاله قبلی

Mi Smart Mouse با تشخیص گفتار ، گواهی بلوتوث را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *