خبر

چمدانی فلزی Xiaomi 2 ، چمدانی است که برای کاربر تجاری طراحی شده است

0

ما با محصولات جدید که در قفسه های فروشگاه شیائومی در چین قرار گرفته است از خواب بیدار می شویم. این بار این نسخه جدید تحت نسخه جدید Xiaomi Metal Cabcase 2 ، بلند پروازانه ترین چمدان ایجاد شده توسط این شرکت چینی قرار می گیرد.ما با محصولات جدید که در قفسه های فروشگاه شیائومی در چین قرار گرفته است از خواب بیدار می شویم. این بار این نسخه جدید تحت نسخه جدید Xiaomi Metal Cabcase 2 ، بلند پروازانه ترین چمدان ایجاد شده توسط این شرکت چینی قرار می گیرد.

کیف فلزی شیائومی 2

این نسخه جدید چمدانی که برای افرادی طراحی شده است که به طور پیوسته در بین کشورها سفر می کنند ، یک طراحی عالی و تمام شده ارائه می دهد. نسخه اول این چمدان در سال 2017 عرضه شد ، پس از گذشت سه سال ، شیائومی نسخه جدیدی را روانه بازار کرد که 12 درصد فضای بیشتری را ارائه می دهد و قفل های TSA را اضافه می کند.

این چمدان فلزی شیائومی 2 همچنان به استفاده از آلومینیوم با کیفیت بالا و آلیاژ منیزیم سری 5 می پردازد. مواد تولیدی سبک هستند ، بنابراین 4.1 کیلوگرم وزن دارند و مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند. در عین حال ، قاب جعبه از آلیاژ منیزیم آلومینیوم سری 6 با کیفیت بالا ساخته شده است که برای مقاومت در برابر استحکام سازه و اطمینان از مقاومت بدنه جعبه در برابر فشار خارجی بالاتر می باشد. گوشه ها تقویت شده اند تا بتوانند پس از سوار شدن در مقابل خودرو مقاومت کنند.

چمدان فلزی شیائومی 2 همچنین به دو قفل ترکیبی TSA مجهز شده است. این قفل از نوع rebound نسل اول به نوع تخت ارتقا یافته است. شکل کلی مختصر و یکپارچه تر است. فشار دادن با یک کلیک چمدان را باز می کند و سرعت بازشدن سریعتر است.

عرض با توجه به نسل اول از 203 میلی متر به 215 میلی متر افزایش یافته است ، و حجم مربوطه از 31L به حدود 35L ارتقا یافته است ، و انبساط آن تقریباً 12 درصد است. در عین حال مجهز به یک پارتیشن جداشونده و بند قابل تنظیم Y شکل برای ذخیره سازی است.

در پایین چهار چرخ TPE بسیار الاستیک و مقاوم در برابر سایش را می یابیم که به لطف ساختار توپ دقیق داخلی و جذب شوک محور فرمان صندلی چرخ ، عمر چرخ ، در 360 درجه صاف هستند.

این چمدان با قیمت 999 یوان (124 یورو / 145 دلار) در چین قیمت گذاری شده است.

مقایسه: شیائومی Mi Band 5 در برابر Mi Band 4، تفاوت ها را با هم مقایسه کنید

مقاله قبلی

برخی از کاربران Mi 10 پس از بروزرسانی جدید از سطح کم صدا شکایت دارند اما آزمایش شیائومی برعکس است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *