بررسیکالبدشکافی

کالبدشکافی: شیائومی می میکس آلفا و اجزای داخلی

1

نشت بسیار اخیر پرچمداران را برای ارتقا به تراشه Snapdragon 865 مجبور می کند. به نظر می رسد که Mi Mix Alpha فقط ممکن است در گوشه و کنار باشد زیرا چند تصویر که گفته می شود نمونه اولیه Mix Alpha هستند بصورت آنلاین ظاهر شده اند.

تصاویری که در پلت فرم محصولات دست دوم Xianyu در چین ظاهر شده است ، داخلی این دستگاه را نشان می دهد. تصاویر به وضوح مادربرد واحد اصلی و همچنین صفحه و کارت هولدرها را نشان می دهند. لوازم جانبی باتری روی تصاویر مشترک ضبط نمی شوند. به طور کلی ، داخلی ها به خوبی مرتب شده اند.

تلفن همراه مفهومی Xiaomi Mi MIX Alpha 5G مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ با کیفیت بسیار بالا است. ابعاد نورگیر این دوربین 1.33 اینچ است ، دیافراگم آن برابر F/1.69، سطح پیکسل 1.6 میکرون متر است و تصاویر پیکسلی 9024در12032 پیکسل را می توان مستقیماً صادر کرد و اندازه تصویر می تواند به 40MB برسد ، و از تثبیت کننده نوری تصویر چهار محور OIS پشتیبانی می کند.

Xiaomi Mix Alpha از یک OLED انعطاف پذیر با یک محافظ حرفه ای پلاستیکی برای ایجاد یک صفحه نمایش منحصر به فرد 4D استفاده می کند. شیائمی می میکس آلفا نسبت صفحه نمایش به بدنه 180.6 درصد چشمگیر را ارائه می دهد!! این نمایشگر جدید همچنین برای خلاص شدن از هدفون از فناوری آکوستیک با صفحه نمایش جدیدی بهره می برد. این فناوری همچنین به عنوان حسگر مجاورت اولتراسونیک برای تلفن هوشمند کار می کند. در صورت بروز هرگونه سردرگمی ، صفحه نمایش برای ادامه در قسمت پشتی ، منحنی دارد و به طرفین می پیچد.

خانه های پشتی دارای یک دوربین سه گانه طراحی منحصر به فرد است که به صورت عمودی تراز شده است. این دستگاه رکورد را به عنوان اولین تلفن هوشمند جهان که دارای سنسور دوربین با وضوح بالای 100 مگاپیکسل است ، نگه می دارد. این کار با استفاده از سنسور دوربین سامسونگ ISOCELL Bright HMX 108MP در قسمت پشت دستگاه امکان پذیر است. سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در Mi Mix Alpha با سنسور 1 / 1.33اینچی  بسیار بزرگ ارائه میدهد

سنسور دوم یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 2 برابر و ، لنز سوم دوربین 20 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده گسترده با 117 درجه FOV است. این تنظیم همچنین از عکاسی ماکرو 1.5 سانتی متر پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به یک OIS چهار محوره ، فوکوس لیزر و یک سنسور سوسو زدن اشاره کرد. دوربین سلفی وجود ندارد اما می توانید گوشی را بچرخانید و از نمایشگر عقب به عنوان منظره یاب برای سلفی ها استفاده کنید.

در حالی که میکس آلفا به عنوان یک مدل مفهومی بسیار جذاب به نظر می رسد ، اما هر زمان که شیائومی تصمیم به انتشار مدل گرفت ، محصولی موفق باشد.

ایربادزهای بیسیم Edifier NB2 TWS با 25 ساعت کار باتری و رفع سر و صدا رسمی می شود

مقاله قبلی

مقایسه: Redmi 10X با Redmi 10X Pro با Redmi 10X 5G جنگ برادران 10ایکس

مقاله بعدی

1 اظهار نظر

  1. خیلی خوبه. مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *