بررسی

سرعت رابط کاربری MIUI 9 شیائومی Mi6 از Galexy S8 و HUAWEI p10 بیشتر است;

1

بین سرعت رابط کاربری شیائومی می ۶ ، سامسونگ گلکسی اس ۸ و هواوی پی ۱۰ یک مقایسه صورت گرفته است. در ادامه نتیجه خیره کننده ای را مشاهده خواهیم کرد.

 

شیائومی هفته گذشته MIUI 9 را معرفی کرد. اگرچه قابلیت‌های زیادی به این رابط کاربری افزوده شده‌اند، اما مهمترین ویژگی MIUI 9 افزایش سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها است. این کمپانی به حدی از نتیجه تلاش‌های خود مطمئن بود که تصمیم گرفت سرعت رابط کاربریxiaomi mi 6 مجهز شده به MIUI 9 را با گلکسی اس ۸ و هواوی پی ۱۰ مقایسه کند که نتیجه قابل توجهی از این مقایسه بدست آمد.

نتیجه این آزمایش; پرچمدار جدید شیائومی بر سکوی قهرمانی ایستاد، چرا که توانسته بود ۴۳ اپلیکیشن را سریع‌تر از رقبا باز کند. بعد از آن گلکسی اس ۸ (با رابط کاربری Samsung Experience)  با باز کردن ۴ اپلیکیشن سریع تر از رقبا  و هواوی پی ۱۰ (با رابط کاربری EMUI 5.1)  با باز کردن ۳ اپلیکیشن سریع تر از رقبا در مقام دوم و سوم قرار گرفتند.

تست انجام شده بر گوشی های مورد نظر

به گفته این گوشی‌ساز، در رابط کاربری MIUI 9 از بازخورد لمسی بهینه شده اقتباس گرفته شده است، به همین دلیل سرعت واکنش و پاسخ‌گویی به دستور کاربر به میزان فوق‌العاده زیادی افزایش پیدا کرده است. گوشی های موبایل شیائومی می ۶، شیائومی می ۵ ایکس و شیائومی ردمی نوت ۴ ایکس نخستین محصولاتی هستند که این آپدیت جدید را در روز سی ام مرداد  دریافت خواهند کرد.

 

منبع: Gizmochina

افزایش فروش چشمگیر شیائومی در سه ماهه دوم ۲۰۱۷

مقاله قبلی

آپدیت آخرین نسخه از تمامی نرم افزاری های شیائومی

مقاله بعدی

1 اظهار نظر

  1. تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *