خبر

شیائومی قصد دارد ربات انسان نما CyberOne را در فرآیند تولید خود ادغام کند

0

شیائومی از CyberOne، اولین ربات انسان نما خود در سال 2022 رونمایی کرد که بر اساس گزارش ها به محرک هایی با چگالی توان بالا مجهز شده است. به ربات های سری Cyber ​​این شرکت می پیوندد – CyberDog و CyberDog 2.


اکنون آخرین خبر این است که رباتیک شیائومی در حال حاضر به طور فعال اجرای مرحله‌ای از ربات را در سیستم تولید خود تبلیغ می‌کند. به گفته این شرکت، هوش ربات ها می تواند در سناریوهای خاصی از فرآیند تولید آن استفاده شود.

طبق گزارش‌ها، شیائومی ساخت یک پلتفرم منبع باز را از طریق نوآوری‌ها و پیشرفت‌های فناوری در نظر دارد.

این بخش به توسعه فناوری ادامه می دهد. یک نسخه توانمندتر و هوشمندتر از این ربات می‌تواند در زمینه‌های بیشتری از فرآیند تولید شیائومی مشارکت داشته باشد. همچنین گزارش شده است که این شرکت قصد دارد این برنامه را در صنایع مختلف مانند الکترونیک، ماشین آلات، هوش مصنوعی و خودرو گسترش دهد.

بر اساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که این پروژه به اولین پروژه توسعه، ساخت و نمایش کاربرد محصول انسان‌نما در پکن تبدیل شود.

توانایی های ربات دوپا CyberOne

CyberOne مجهز به بازوها و پاهای پیشرفته است، از تعادل حالت دوپا پشتیبانی می کند و حداکثر گشتاور تا 300 نیوتن متر را می رساند. این شرکت همچنین توانایی ربات را در تشخیص احساسات انسانی در کنار داشتن قابلیت های بینایی پیشرفته نشان داد. این می تواند یک بازسازی مجازی سه بعدی از دنیای واقعی را در کنار انبوهی از فناوری های پیشرفته دیگر ایجاد کند.

قد این ربات 177 سانتی متر و وزن آن 52 کیلوگرم است و بازوی آن 168 سانتی متر است. تا 21 درجه آزادی در حرکت را پشتیبانی می کند و به ازای هر درجه آزادی به سرعت پاسخگویی بلادرنگ 0.5 میلی ثانیه دست می یابد که به آن امکان می دهد حرکات انسان را به طور کامل شبیه سازی کند. به لطف الگوریتم کنترل انسان‌نمای دوپا، حالت پیاده‌روی CyberOne طوری برنامه‌ریزی شده است که هم طبیعی و هم پایدار باشد.

لی جون، بنیانگذار، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل گروه شیائومی گفت: “با هوش مصنوعی در هسته خود و یک قاب انسان نما به عنوان کشتی آن، این کاوش در مورد احتمالات اکوسیستم فناوری آینده شیائومی و یک پیشرفت جدید برای این شرکت است.”

جعبه شیائومی 14 Civi پیش از عرضه به بیرون درز و مشخصات کلیدی آن را فاش کرد

مقاله قبلی

شیائومی کابل 2متری سیلیکونی USB-A به USB-C سازگار با پوست را عرضه کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *